اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶

گردشگران و توریست هایی که به دنبال بازدید از متفاوت ترین مقاصد گردشگری جهان هستند، رزرو تور تایلند را در اولویت های خود قرار می دهند و سعی بر آن دارند تا در بهترین و مناسب ترین زمان ممکن اقدام به یک سفری بسیار هیجان انگیز و جالبی داشته باشند.

در سال های اخیر شاهد افزایش فروش تور تایلند در بسیاری از کشورهای به خصوص در کشور خودمان هستیم که بی شک این امر نشان از محبوبیت و تقاضای بسیار بالای گردشگران و مسافران می باشد. شما نیز میتوانید یکی از بهترین تورهای تایلندی را از همین وب سایت اینترنتی پیش روی خود انتخاب کرده و آن را رزرو کنید تا بتوانید هیجان انگیزترین و باشکوه ترین سفر خود را رقم بزنید.

رزرو تور تایلند با سفر باتو

کشور تایلند یکی از دوست داشتنی ترین و زیباترین کشورهای جنوب آسیای شرقی می باشد که با داشتن فوق العاده ترین جاذبه های گردشگری خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و توریست ها را به سوی خود جذب کند. یکی از مهمترین موضوعاتی که برای بسیاری از گردشگران در هنگام سفر به سوی این کشور وجود دارد، امنیت حاکم در آن می باشد که در این خصوص می توان گفت، امنیت کشور تایلند بسیار بالا بوده و همین آیتم یکی از مهمترین عواملی می باشد که سبب شده است تا گردشگران بسیار زیادی این کشور را به عنوان مقصد بازدیدی خود انتخاب کنند. مجریان آژانس های گردشگری بسیار زیادی به دنبال تهیه و تنظیم انواع بسیار مختلفی از تورهای تایلند هستند و برای این منظور نیز با هتل ها و رستوران های بسیار زیادی در تایلند قرارداد و روابط کاری برقرار کرده اند. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد بهترین و مناسب ترین زمان بازدید از تایلند و باشکوه ترین مراکز خرید این کشور توضیحاتی را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

بهترین زمان بازدید از تایلند

از اصلی ترین دغدغه های بسیاری از توریست ها و مسافران، بهترین زمان بازدید از کشور تایلند می باشد به طوری که شما می توانید با رزرو یکی از بهترین تور تایلند مورد نظر خود، در زمان مناسبی از این کشور بازدید کنید. بسیاری از گردشگران به دنبال زمان خلوت تری برای سفر به سوی تایلند هستند و برای همین امر نیز فصل هی پاییز و زمستان را پیشنهاد می کنیم که از حجم گردشگران و توریست های ورودی کاسته شده و شما می توانید به راحتی و بدون ازدحام از جاذبه های مورد نظر خود بازدید داشته باشید. اما اگر به دنبال حمام آفتاب و شنا در بهترین سواحل این کشور هستید، توصیه می شود که فصل های گرم را به این منظور انتخاب کنید چرا که فصل پاییز زمستان مناسب ترین گزینه ها برای این امر نمی باشد. آژانس هی مسافرتی نیز با توجه به سابقه خود در این حوزه و تقاضای بسیاری از گردشگران، سعی بر آن دارند تا یکی از بهترین و مناسب ترین سفرها را برای شما به ارمغان بیاورند.

بهترین مراکز خرید در تور کشور تایلند

گردشگران و مسافرانی که قصد سفر به تایلند را دارند می توانند هم اکنون اقدام به رزرو یکی از بهترین تور تایلند را داشته و در سفر خود به سوی این کشور از بهترین و لوکس ترین مراکز خرید آن بازدید داشته و از این طریق زیباترین و معروف ترین سوغاتی های این کشور را برای خود و دوستان خود به ارمغان بیاورند. از مهمترین مراکز خرید کشور تایلند که مورد توجه بسیاری از تورهای تایلندی واقع شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- مراکز خرید بانکوک: شهر بانکوک دارای زیباترین و مجلل ترین مراکز خرید بوده که شما می توانید در تمام خیابان های آن مغازه های متنوعی را مشاهده کرد و اجناس و کالاهای مورد نیاز خود را تهیه و خریداری کنید. لازم به ذکر خواهد بود که در این شهر می توانی فروشگاه ها و نمایندگی های بسیاری از برندهای معروف جهانی را پیدا کرد. گردشگران می توانند با توجه به سلیقه خود، اقدام به خرید یکی از بهترین کالاهای مورد نیاز خود داشته باشید.

- مرکز خرید چاتوچاک: چاتوچاک یکی از قدیمی ترین بازارهای خرید در این کشور می باشد که در لیست سنتی ترین بازارهای تایلند نیز می توان اسم آن را مشاهده کرد. این بازار با داشتن 35 هکتار وسعت خود، در حدود هشت هزار مغازه را در دل خود جای داده است که علاوه بر گردشگران و توریست ها، مردم محلی نیز حجم بسیار بالایی از خریدهای خود را از این بازار انجام می دهند.

نکات مورد توجه در سفر به تایلند

گردشگران و توریست هایی که قصد بازدید از جاذبه های بی نظیر کشور تایلند را در سر دارند، بایستی به یک سری از مهمترین نکات توجه ویژه ای را داشته باشند. از مهمترین و اصلی ترین نکات مورد توجه در سفر به تایلند می توان موارد زیر را بازگو کرد:

- حتما از چند ماه قبل اقدام به دریافت و اخذ ویزای کشور تایلند داشته باشید.

- قبل از سفرتان در مورد فرهنگ، آداب و رسوم این کشور اطلاعاتی را به دست آورده و سعی بر آن داشته باشید تا به تمام جنبه های فرهنگی این کشور احترام لازم را بگذارید.

- سعی کنید به تمام قوانین و مقررات مربوط به تور رزرو شده ی مورد نظر خود نهایت احترام را داشته و حق همسفران خود را ضایع نکنید.

- حتما یک دوربین بسیار حرفه ای و مدرنی را به همراه داشته باشید تا زیباترین و جذاب ترین تصاویر را از جاذبه های گردشگری این کشور به ثبت برسانید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار