اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴

مالزی یکی از توریست پذیرترین کشور های آسیا است و از محبوب ترین تورها در بین مردم کشور ما می باشد که هر سال تور مالزی بلیط های زیادی را به خود اختصاص می دهد.

برای اینکه بیشتر با تور مالزی آشنا شوید به برخی از مکان های دیدنی آن می پردازیم.

به گزارش سفر باتو ، غارهای مولو در پارک ملی Gunung Mulu در بورنو مالزی واقع شده اند. این پارک شامل غارهای باورنکردنی و در یک منطقه جنگلی بارانی استوایی کوهستانی است. محفظه ساراواک که در یکی از غارهای زیرزمینی یافت می شود بزرگترین محفظه غار در جهان است. گفته شده است که این اتاقک به قدری بزرگ است که می تواند حدود 40 بوئینگ 747 را در خود جای دهد ، بدون اینکه بال های آنها را با هم تداخل کند. خروج دسته جمعی عظیمی از خفاش های چروکیده در غار آهو در نزدیکی غروب برای جستجوی غذا در یک منظره دیدنی و جذاب است.

جزایر Perhentian

در سواحل شمال شرقی مالزی نه چندان دور از مرز تایلند واقع شده است. جزایر Perhentian مکانی استثنایی برای سفر در مالزی است. آنها دارای برخی از زیباترین سواحل جهان و غواصی عالی با اسکان بسیار ارزان هستند. دو جزیره اصلی عبارتند از: Beshent Besar ("Perhentian Big") و Perhentian Kecil ("Perhentian Small"). هر دو جزیره دارای سواحل شنی سفید رنگ با حاشیه ای از نخل هستند

برجهای دوقلوی پتروناس

این برج ها در کوالالامپور از بلندترین ساختمان های جهان قبل از کنار زده شدن در سال 2004 توسط برج تایپه 101 بودند. با این حال ، برجها هنوز هم بلندترین ساختمانهای دوقلوی جهان هستند. برج های 88 طبقه عمدتاً از بتن مسلح ساخته شده است ، با نمای فولادی و شیشه ای طراحی شده که شبیه به نقوش موجود در هنر اسلامی ، بازتابی از دین مسلمانان مالزی است. برجهای دوقلوی پتروناس دارای یک پل آسمانی بین دو برج در طبقه 41 و 42 هستند.

کوه کینابالو

با ارتفاع قله 4،095 متر (13435 فوت) ، کوه کینابالو بلندترین کوه بورنئو است. این کوه به دلیل تنوع زیستی بی نظیر گیاه شناسی و بیولوژیکی در سراسر جهان شناخته شده است. بیش از 600 گونه سرخس ، 326 گونه پرنده و 100 گونه پستاندار در کوه کینابالو و اطراف آن شناسایی شده اند. قله اصلی کوه می تواند به راحتی توسط شخصی که از لحاظ جسمی شرایط خوبی را برخوردار باشد ، فتح شود و نیازی به تجهیزات کوهنوردی نیست اگرچه کوهنوردان باید در همه زمانها با تجهیزات همراه باشند.

Pulau Tioman

جزیره ای کوچک است که در ساحل شرقی شبه جزیره مالزی واقع شده است. در دهه 1970 ، مجله تایم آن را به عنوان یکی از زیباترین جزایر جهان انتخاب کرد. از آن زمان گردشگران سفرهای زیادی به این جزیره رفته اند. این جزیره توسط صخره های مرجانی سفید بیشماری احاطه شده است و این در حالی است که فضای داخلی آن بصورت متراکم جنگلی ساخته شده است ، اماکن مسکونی برای غواصان موجود است. بیشتر بازدیدکنندگان در بازه زمانی (نوامبر تا فوریه) بازدید می کنند ، و تیومن می تواند در زمان های دیگر عملاً متروک شود

Taman Negara

Taman Negara که به معنی "پارک ملی" در مالزی است ، یکی از قدیمی ترین جنگل های باران گرمسیری در جهان است. این شهر دارای درختان انبوه ، آبشارها ، پیاده روی های جنگلی در مسافت های مختلف و طولانی ترین پیاده روی دارای سایبان در جهان است. چندین مسیر بازدید کننده این امکان را برای بازدید از جنگل بدون راهنما فراهم می کند. پارک ملی یک پناهگاه برای گونه های در معرض انقراض مانند فیل آسیایی ، ببر ، پلنگ و کرگدن است ، اما تعداد آنها کم است. بعید نیست که چیزی بیشتر از پرندگان ، گوزن های کوچک ، مارمولک ها ، مارها را ببینید.

جرج تاون

جرج تاون که پس از پادشاه جورج سوم ، پادشاه انگلیس نامگذاری شده است ، در گوشه شمال شرقی جزیره پنانگ واقع شده است. بیشتر جمعیت جورج تاون چینی هستند. به دلیل کنترل دقیق ، جورج تاون بسیاری از خانه های قدیمی دوران استعماری خود را تا امروز حفظ کرده است. این رسما به عنوان یک منظره ی معماری و فرهنگی بی نظیر در جنوب شرقی آسیا به رسمیت شناخته شده است.

Sipadan

در دریای Celebes ، بهشتی برای غواصان است. این یکی از بهترین مناطق غواصی در جهان است. سیپادان بیش از 3000 گونه ماهی و صدها مرجان مختلف دارد که همه منتظر اکتشاف هستند. غواصان ممکن است در بین لاک پشت های سبز ، پرتوهای مانتا ، دسته های باراکودا و کوسه های نهنگ قرار بگیرند. این جزیره همچنین دارای سواحل شنی خوب است.

Bukit Bintang

اینجا منطقه اصلی خرید کوالالامپور است. Bukit Bintang دارای مراکز مختلفی از جمله میدان بنایا تایمز ، یکی از بزرگترین مرکزهای خرید جهان است. در این مرکز یک پارک داخلی سرپوشیده قرار دارد. این. بعد از یک روز خسته کننده همراه با خرید ، بازدید کنندگان می توانند به یک کافه یا کلوپ شبانه در انجا بروند

همچنین این منطقه یکی از بهترین مکان های سرگرمی کوالالامپور است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار