اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز خبر داد:
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به مراحل پاکسازی جاده‌های ساحلی اهواز پس از سیلاب، از احیای مجدد فضای سبز سواحل اهواز در فصل پاییز خبر داد.
علیرضا عالیپور در خصوص پاکسازی چند مرحله‌ای جاده‌های ساحلی پس از سیلاب اظهار کرد: با توجه به اینکه در زمان سیلاب، مسیرهای زیرگذر برخی پل‌های اهواز دچار آبگرفتگی شدند، در مرحله نخست جهت بازگشایی جاده‌های ساحلی اقدامات عمرانی وسیعی انجام و مجددا قسمت‌های وسیعی از زیرسازی آسفالت تکرار شد.

وی افزود: در گام دوم، پاکسازی معابر پارک‌ها، راهروها و پیاده‌روهای جاده‌های ساحلی از رسوب انجام شد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با بیان اینکه مرحله بعدی پاکسازی جاده‌های ساحلی، بازسازی فضای سبز خواهد بود، گفت: با توجه به اینکه اساسا فضای سبز ساحلی اهواز در سیلاب از بین رفته است، بازسازی آن کاری زمان‌بر است و ابتدا باید ایستگاه‌های پمپاژ راه‌اندازی شوند. در این مدت همه ایستگاه‌های پمپاژ احیا شدند و امیدواریم مرحله آخر بازسازی پارک‌ها در فصل کشت پاییز انجام شود تا فضای سبز سواحل اهواز احیای مجدد شوند.

عالیپور در خصوص وجود رسوب و لای در برخی نقاط ساحلی، بیان کرد: در ساحلی شرقی به صورت نقطه‌ای رسوب و لای وجود دارد که رسوب موجود در برخی از این نقاط ناشی از عملیات عمرانی است که پاکسازی این نقاط نیز در دستور کار است. 
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار