اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۰
منصوری به برنامه‌ریزی ویژه و رهنمودهای فرماندار شوش برای برجسته کردن ظرفیت‌های این شهرستان اشاره کرد و افزود: غرفه این شهرستان در ارائه فرصتها و دستاوردهای اقتصادی در زمینه کارآفرینی و اشتغال پس از ارزیابی های صورت گرفته به عنوان شهرستان برتر انتخاب شد.
اهدای تندیس غرفه برتر دومین نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال خوزستان به فرماندار شوش

 مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش گفت: تندیس غرفه برتر دومین نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال خوزستان پیش از ظهر امروز در مراسمی به فرماندار شوش اهدا شد.

به گزارش شوشان،  مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال استان خوزستان با حضور دکتر شریعتی استاندار خوزستان برگزار شد.
 
در این مراسم از دکتر عدنان غزی فرماندار شوش بعنوان غُرفه ی برتر در این نمایشگاه تجلیل گردید.

روابط عمومی فرمانداری شوش در این خصوص اظهار کرد: غرفه شهرستان شوش در دومین نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال استان خوزستان به عنوان غرفه برتر معرفی شد. 

خالد منصوری ادامه داد: این نمایشگاه با هدف معرفی دستاوردهای خوزستان در حوزه اشتغال در 100 غرفه و مشارکت ۱۷ شهرستان از ۶ تا ۹ شهریور  برپا شد.

وی یادآور شد: شهرستان شوش ۵ غرفه فعال در ۴ بخش صنعتی، گردشگری، صنایع دستی و کشاورزی برپا کرده بود.

منصوری در پایان به برنامه‌ریزی ویژه و رهنمودهای فرماندار شوش برای برجسته کردن ظرفیت‌های این شهرستان اشاره کرد و افزود: غرفه این شهرستان در ارائه فرصتها و دستاوردهای اقتصادی در زمینه کارآفرینی و اشتغال پس از ارزیابی های صورت گرفته به عنوان شهرستان برتر انتخاب شد.

وی در پایان گفت: از تمام کسانیکه در این موفقیت همکاری و همیاری داشتند صمیمانه تشکر می‌کنم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار