اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸
نخستین و تنها مرکز آموزش تخصصی رسمی کشور ویژه تکنسین (تعمیرات) دستگاه‌های چاپ در اهواز راه‌اندازی شد.
معاون فرهنگی و رسانه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اعلام این خبر گفت: علی‌رغم تعداد بالای چاپخانه‌ها و چاپ دیجیتال در استان خوزستان، خلاء آموزش در زمینه تعمیرات دستگاه چاپ در استان وجود داشت که پس از پیگیری های زیاد، موفق به راه‌اندازی نخستین مرکز آموزش تخصصی دستگاه‌های چاپ در اهواز شدیم. 
  
مرتضی جمشیدی ایجاد فضای تعاملی چاپخانه‌داران خوزستان با کشورهای همسایه، پرورش نیروی متخصص، ارتقای سطح دانش چاپ دیجیتال، معرفی توانمندی‌های استان و کشور به مخاطبین خارجی، راه‌اندازی تورهای مرتبط با چاپ، بازدید از سایت خطوط تولید مرتبط با چاپ و معرفی محصولات جدید و به‌ روز دنیا را از جمله اهداف این مرکز عنوان کرد. 
  
جمشیدی اضافه کرد: مدرسان این دوره از تکنسین‌های شرکت «نوین‌تاک» هستند و تایید استانداردها و موافقت اصولی با اعطای گواهینامه بین‌المللی رسمی مورد تایید بیش از ۱۵۰ کشور جهان از جمله اروپا و آمریکا به متقاضیان ارائه می‌شود. 
  
جمشیدی، تلاش در جهت اخذ مجوز تاسیس دانشگاه علمی کاربردی صنعت چاپ و تسهیل در راه‌اندازی کسب و کار با توجه به مدرک مربوطه را از دیگر برنامه‌های این مرکز آموزشی برشمرد و تصریح کرد: تسهیل در جهت اخذ وام‌های اشتغال‌زایی جهت راه‌اندازی و یا تکمیل مراکز چاپ، تالیف و ترجمه کتاب‌های مرتبط با صنعت چاپ و تابلوسازی و تبلیغات محیطی از دیگر رئوس این مرکز آموزشی است. 
  
وی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شد پس از ارائه شیوه عملکرد این مرکز واردکنندگان و خدمات دهندگان در آموزش با این مرکز تخصصی همکاری کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار