اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
توسعه بهداشت و درمان شهرستان گتوند؛
در آینده نزدیک تخصیص اعتبار و آغاز عملیات احداث بیمارستان درمان بستر صالح شهر و تکمیل پروژه های ده گانه درمانی شهرستان گتوند انجام خواهد شد.
به گزارش شوشان، معاون درمان وزیر با معاون توسعه و رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در نامه ای، مصوبات جلسه نماینده شوشتر و گتوند را ‌جهت اجرا ابلاغ نمود. 

دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت طی مکاتباتی با معاون توسعه مدیریت منابع وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول، خواستار پیگیری و اقدام مقتضی درخصوص اجرای مصوبات جلسه گیلانی با معاونین وزیر بهداشت شد.

صورتجلسه و مصوبات نشست روز سه شنبه مورخ ۲۲مرداد ۹۸ درخصوص سوال نماینده مردم از وزیر بهداشت که به پیوست و جهت اقدام ارسال گردیده، به شرح زیر می باشد؛

با توجه به گزارش دانشگاه دزفول مبنی بر برآورد ۴ میلیاردی هزینه پروژه های بهداشتی شبکه گتوند در سال ۱۳۹۷ و هزینه ۲/۷ میلیارد تومانی انجام شده مابقی تا ۴ میلیارد از محل منابع معاونت توسعه وزارت تامین و تا پایان مهر تحویل و بهره برداری گردد. 

پروژه درمان بستر صالح شهر نیز که چندی پیش رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در گفتگویی ابراز کرده بود هیچگونه اعتباری تخصیص داده نشده و کلنگ زنی شده است، مقرر گردید همانند نقشه تیپ شعیبیه تا اول مهرماه سال ۱۳۹۸ (سی ام شهریور ماه) شروع به ساخت و عملیات ساختمانی آن آغاز گردد و نهایتا "ظرف مدت یک سال" از تاریخ مذکور به پایان برسد. ضمنا نماینده محترم شوشتر و گتوند نسبت به تملک زمین اقدام لازم را انجام می دهند تا زمین در موعد مقرر به طور کامل در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گیرد. 

در بخش دیگری از این نامه آمده است پزشکان متخصص مورد نیاز شهرستان گتوند از سوی وزارت و دانشگاه تامین گردد.

خانه بهداشت های روستایی پشت درب، میان پیلان، شهید محمدی، ماندنی، جنت مکان، ترکالکی، کاظم حاج سلطان، مرکز شماره یک مشمول بند اول است که باید تا پایان مهرماه بهره برداری گردد. 

در ادامه آمده است بازسازی ساختمان کلینیک تخصصی به میزان ۷۰۰ متر در اسرع وقت نهایتا تا پایان آذرماه انجام و تکمیل گردد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار