اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹
بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی ۳۶ بیمارستان درمان بستر در سراسر کشور احداث می شود که ۲ بیمارستان آن به شعیبیه شوشتر و صالح شهر گتوند اختصاص یافته است.
آغاز عملیات اجرایی درمان بستر صالح شهر با پیگیری نماینده شوشتر و گتوند از اواخر شهریور ماه 98/ عدم تعهدات علوم پزشکی شهرستان دزفول پس از یک سال و نیم کلنگ زنی 

به گزارش شوشان، بیمارستان ۲۱ تختخوابی شعیبیه به عنوان اولین بیمارستان محلی کشور، با پیگیری نماینده مردم توسط دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) احداث و مهر ۹۷ با حضور وزیر بهداشت وقت قاضی زاده هاشمی افتتاح و به بهره برداری رسید. 

در این بین بیمارستان (درمان بستر) 12 تخت خوابی صالح شهر که فروردین سال 1397 با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال کلنگ زنی شد پس از یک سال و نیم علوم پزشکی شهرستان دزفول به تعهدات خود عمل نکرده و در حالی که براي ساخت اين مركز درماني پنج هزار متر زمين از سوي مسكن و شهرسازي که به همت اهالی صالح شهر و شهرداری و شورای اسلامی این شهر واگذار شده است ، هیچگونه پیشرفت فیزیکی نداشته است.

سهراب گیلانی نماینده شوشتر و گتوند با انتقاد از عدم اجرای  این پروژه ها  ، طی جلسه ای با وزیر بهداشت در خرداد 97 ، سفر وزیر بهداشت به صالح شهر در مهر 97 و بازدید از محل درمان بستر و همچین  20 خردادماه سال جاری طی تذکرات کتبی و شفاهی به وزیر بهداشت و طرح سوال ، نسبت به بی توجهی علوم پزشکی دزفول به اتمام ساخت مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان گتوند و به ویژه عدم شروع احداث درمان بستر صالح شهر ، تاکید کرد تا این مصوبات با سرعت بیشتری انجام گردد.
  
دیدار سهراب گیلانی با معاونین وزیر بهداشت و درمان :
نماینده مردم شوشتر و گتوند در دیداری که با معاونین وزیر بهداشت و درمان  وزارت بهداشت داشت مقرر گردید تا به تعهدات خود در حوزه بهداشت و درمان شهرستان گتوند علی الخصوص درمان بستر صالح شهر جامه عمل بپوشاند.

دکتر همتی معاون پارلمانی و دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت و درمان که دیداری صمیمی با نماینده شوشتر و گتوند برگزار کرده بودند ، پذیرفته و مقرر شد اقدامات لازم برای آغاز روند احداث بیمارستان صالح شهر گتوند در اواخر شهریور ۹۸ انجام گردد.

بیمارستان صالح شهر، پیرو طرح سوال گیلانی از وزیر بهداشت و سفر معاون ایشان به گتوند در اسفند ۹۶، با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در فروردین ۹۷ کلنگ زنی شد که متاسفانه به دلیل بی توجهی و عدم رسیدگی، احداث آن تاکنون آغاز نشده است.

گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، درپایان این جلسه که در فضایی بسیار صمیمانه و در دفتر دکتر جان بابایی برگزار شد، اعلام کرد پس گرفتن سوالم از وزیر منوط به شروع احداث بیمارستان صالح شهر و اتمام پروژه های ده گانه بهداشت و درمانی توافقی است که بیش از یک سال قبل کلنگ زنی شده اند و پیشرفت هم داشته اند اما به اتمام و بهره برداری نرسیده اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار