اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
رییس هیات فوتبال شهر حُر:
رییس هیات فوتبال شهر حُر گفت: دو سال پیش مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به همراه نماینده شوش بازدیدی از زمین چمن شهر حر داشتند و قرار شد یکسری کارها را برای آماده سازی این زمین انجام شود ولی تاکنون هیچ کدام از وعده‌‌ها انجام نشده است.
عبدالسید کثیر باگله‌مندی از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، اظهارکرد:  دو سال پیش آقای حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به همراه نماینده شوش بازدیدی از زمین چمن شهر حر داشتند و باتوجه به این‌که آن زمان اعتبارات خوبی از سوی دولت به اداره‌کل ورزش و جوانان داده شده بود، مصوب شد که زمین چمن شهر حر که در فضایی سه و نیم هکتاری واقع شده است، برای علاقه‌مندان به این رشته آماده شود.

وی افزود: مدیرکل ورزش خوزستان در این بازدید اعلام کرد که نور زمین چمن، نصب درب و فنس‌کشی را انجام خواهد داد که با تلاش‌های آقای حیدری که جای تشکر هم دارد، اعتباری مصوب و پس از یک سال نیز پیمانکار معرفی شد. این پیمانکار بخشی از کار را هم انجام داد اما باتوجه به این‌که پولی به او پرداخت نشد و اداره‌کل ورزش خوزستان به تعهدات خود عمل نکرد، دست پیمانکار برای انجام کار بسته شد و دیگر او را ندیدیم.

رییس هیات فوتبال شهر حُر گفت: پس از این نیز چندین بار به اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برای ملاقات با آقای حیدری مراجعه کردم تا این‌که بالاخره یک روز او را دیدم و گفت که مبلغ دیگری برای این پروژه تخصیص داده‌ شده است که به او گفتم ما این مبلغ را نمی‌خواهیم و همان مبلغ مصوب شده قبلی را برای این زمین هزینه کنید. حتی قرار شد که شخصی به نام آقای عبداللهی از معاونت عمرانی اداره‌کل ورزش خوزستان پیگیر کارها باشد و برای برآورد هزینه‌‌ها بازدیدی از زمین چمن داشته باشد که او این کار را انجام نداد.

وی با بیان این‌که من به صورت افتخاری کار می‌‌کنم و پولی هم دریافت نمی‌کنم، عنوان کرد: به هر حال دو سال از بازدید مدیرکل ورزش و جوانان از شهر حر می‌گذرد و هیچ کدام از آن قول‌هایی که داده بود، انجام نشده است. با کمک پیشکسوتان شهر حر و خیرین منطقه، یک زمین چمن دیگر هم آماده شده است و علاقه مندان به فوتبال در حال استفاده از این زمین‌ها هستند ولی شرمنده مردم شهر حر هستم زیرا از برق خانه‌های اطراف زمین چمن برای روشنایی این زمین‌‌ها استفاده می‌کنیم.

کثیر با بیان این‌که چرا مسوولان ما قول می‌دهند ولی به آن عمل نمی کنند؟ افزود: فرماندار شوش نیز دو بار قول داد که هشت پایه برق در حد روشن شدن پمپ‌های آب زمین چمن در نظر بگیرد که تاکنون این کار هم انجام نشده است و انتظار داریم فرماندار به وعده خود عمل کند.

وی عنوان کرد: شهرهای همجوار که آمار جمعیتی‌شان نسبت به شهر حر کمتر است اکنون از شرایط بهتری برای ورزش کردن برخودار هستند، در حالی که از همین شهر حر فوتبالیست‌های خوبی چون علی آل‌کثیر به لیگ برتر فوتبال معرفی شده‌اند.

رییس هیات فوتبال شهر حُر افزود:. انتظار داریم مسوولان حداقل به 30 درصد از قول‌هایی که می‌دهند، عمل کنند یا  حداقل جواب پیام‌ها و نامه‌های ما را بدهند. در حال حاضر تنها حامی ما، پیشکسوتان شهر حر و اعضای شورای شهر هستند که از آن‌ها تشکر می‌کنم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار