اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
طیبی تاكيد كرد:
حمیدرضا طیبی در سفر یک‌روزه به اهواز، با احمد محمدی، مديرعامل شركت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب دیدار کرد و با تشریح توانمندی‌های جهاد دانشگاهی در زمینه تدوين دانش فني و ساخت قطعات مورد نیاز صنعت نفت، بر آمادگي اين نهاد جهت انجام پروژه‌هاي جديد، تاكيد كرد.
حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی در سفر یک روزه به اهواز با احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب دیدار کرد و با تاكيد بر توانمندی‌های جهاد دانشگاهی در زمینه تدوين دانش فني و ساخت قطعات مورد نیاز صنعت نفت، از آمادگي اين مجموعه جهت پذيرش و انجام پروژه‌هاي جديد تاكيد كرد.

در این دیدار گزارشی از پروژه‌هاي قطعه‌سازي در دست اجرا در مجموعه جهاد دانشگاهي، به‌ويژه تولید انبوه مته‌های حفاری در جهاددانشگاهی خوزستان، ارائه شد.

محمدی نیز با تاکید بر عزم وزارت نفت در بومی‌سازی کالاهای اساسی صنعت نفت، از آمادگي اين مجموعه براي توسعه همكاري‌هاي مشترك با جهاد دانشگاهي تاكيد كرد.

حمیدرضا طیبی همچنين در دیدار با سيدعبدالله موسوي، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران نيز به توانمندی‌های جهاددانشگاهی در زمینه تدوین دانش فنی و ساخت قطعات مورد نیاز صنعت نفت و حفاری اشاره و بر توسعه همکاری‌های مشترک تاکیدکرد.

در اين ديدار گزارشي از پروژه‌هاي در دست اجرا در جهاد دانشگاهي، ارائه شد.

موسوي نيز در اين ديدار از آمادگي شركت ملي حفاري ايران براي واگذاري پروژه‌هاي كاري مشترك به جهاد دانشگاهي خبر داد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار