اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹

در این مطلب قصد داریم به بررسی چهار تکنیک برای بازاریابی هتل ها برای شما کاربران و همراهان گرامی بپردازیم. در صورتی که قصد ورود به حیطه بازاریابی هتل دارید، بهتر است به نکات و تکنیک هایی که در این مقاله گفته شده است مسلط باشید تا بتوانید یک بازایاب موفق باشید و درآمد خوبی کسب کنید. با ما همراه باشید

هتل

هتل یک واژه فرانسوی به معنای میزبان است. و به ساختمانی که بازدید کننده بسیار دارد، گفته می­شود. اما بعد از ورود به زبان انگلیسی معنای هتل بارها دستخوش تغییراتی شده است و به شکل امروزی کاربرد دارد. هتل مکانیست که افراد برای مدت زمان کوتاهای در آن سکونت خواهند داشت.

هتل­­ها مورد توجه مسافران و گردشگردان هستند و از امکانات توریستی به حساب می­آیند. در ایران از زمان­های بسیار گذشته و در عصر پادشاهان قدیم کاروانسراهایی برای استراحت و رفاه حال مسافران وجود داشته؛ که امروزه به این شکل درآمده­اند.

چهار تکنیک برای بازاریابی هتل مشهد

سرمایه­گذار در بخش هتلداری به این موضوع واقف است، که مسافران و توریست­ها به دنبال امکاناتی بیشتر از خواب و استراحت هستند. و برای آن­که گردشگران و مسافران در راحتی کامل به سر ببرند. هتل­ها دست به استفاده از امکانات پیشرفته­تر و لوکسی زده­اند؛ تا نظر همه را جلب کنند. در این راه از روش­های خلاقانه و مدرن بهره می­گیرند.

که در این مطلب چهار روش را ذکر کرده­ایم، تا هتلدارن محترم بتوانند کسب و کار خود را رونق ببخشند.

1-فراهم کردن سفری متفاوت و جذاب برای مسافران و مشتریان

گردشگران و مسافران زمان کوتاهی در هتل هستند و برای آن­که آن را مجذوب هتل کرد باید دست به استفاده از روش­های خلاقانه و جذاب زد. و این خلاقیت باید در کل وسایل اتاق­ها نیز مورد استفاده قرار گیرد. برخی هتل­ها از یوگا و ورزش­های دسته­ جمعی بهره می­برند.

برخی پا را فراتر گذاشته­اند و شیوه زنبورداری و عسل درمانی را در باغ­های ایجاد شده بر روی پشت­بام هتل را آموزش می­دهند. تا مشتریان لحظه­های هیجان­انگیزی را در هتل تجربه کنند. حتی­می­توان آن­ها را به گردش­های کوتاه بین شهری برد، تا لحظات خوبی را بگذرانند و خاطره­ای زیبا در ذهنشان ثبت کنند.

2-یکی از تکنیک­های مهم چهارگانه: قدر دانستن مشتریان ثابت است

باید به مشتریانی که بیش از یک با از هتل استفاده می­کنند، به چشم دیگری نگاه کرد و برای او پیشنهادهای جذاب و تازه­ای داشت. و با آنان بسیار صمیمی و گرم برخورد نمود و بیش از پیش به آنان احتراک گذاشت. تا آن­ها همیشه برای سفر هتل شما را انتخاب کنند و حتی آن­را به دیگران نیز توصیه کنند.

مثلاً در هتلی که یکی از کودکان عروسکش را جا گذاشته بود. آن را بعد از چند روز همراه با عکس­های گرفته شده در جای جای هتل فرستادند. تا لحظات هیجان­انگیزی را برای فرد رقم بزنند. این نکات در رزرو تور مشهد هم مهم است.

3- جا انداختن خود به عنوان کارشناس گردشگری

هتل­ها در سایت خود، باید به اطلاعات کامل اتاق­ها، تعدا تخت­ها، امکانات و حتی تصاویر آن­ها بپردازند؛ تا مسافران انتخاب آسوده­تری داشته باشند. حتی بهتر است امکان رزرو اتاق به صورت اینترنتی در سایت قرار بگیرد. و تلفن مکان­های مختلف هتل نیز در سایت باشد تا مسافران به راحتی با کارکنان ارتباط برقرار کنند. برخی سایت ها برای وعده­های غذایی درصدی تخفیف قائل می­شوند و امکانات ویژه­ای را فراهم می­کنند.

برخی برندها در سایت رسمی هتل خود، علاوه بر ساده کار کردن با سایتشان، امکان فراهم آوردن خدمات ویژه دیگری را اختیارشان قرار می­دهند تا اطمینان مشتریان را جلب کنند. هتل­ها این امکان را فراهم آورده­اند، تا مشتریان با استفاده از گوشی همراه هوشمند و استفاده از اپلیکیشن­ها خود نیز از امکانات هتل بهره­مند شوند.

4- برقرار ارتباط انسانی با همه افراد در شبکه­های اجتماعی

بهتر است که در صفحات مجازی عکس و تصاویر زیبا و کپشن­هایی خاص قرار داده شود تا افراد زیادتری جذب هتل شود. برخی از هتل­ها در فضای مجازی این امکان را فراهم کرده­اند، که مشتریان با کارکنان هتل صحبت کنند تا مشتری حس خوب و دلپذیری پیدا کند و اطمینان بیشتری از هتل به دست آورد. هم چنین تور مشهد هم رعایت اصولی کاری شبکه های احتماعی ضروری است.

با داشتن ایده­ و خلاقیت لازم می­توان بازاریابی درستی را در زمینه هتلداری داشت و افراد بسیاری را به هتل­های خود کشاند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار