اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰

همانطور که می‌دانید برخی از دروس مدرسه و دانشگاه مانند ریاضی، آمار و حسابان دروس مفهومی و گیج‌کننده‌ای هستند که اکثرا دانش‌آموزان و دانشجویان با آن‌ها مشکل دارند و نمی‌توانند خیلی عمیق آن‌ها را متوجه شوند و درک کنند. البته یاد نگرفتن و درک نکردن اصولی این دروس به دلایل مختلفی که متاسفانه در نظام آموزشی کشور ما وجود دارد، بستگی دارد. یکی از این دلایل، معلم‌هایی هستند که از مهارت کافی برای بیان و ارائه ریاضی به ویژه آمار که کمی گیج‌کننده است برخوردار نیستند. چراکه در زمینه آموزش دروس مفهومی تنها بلد بودن برای معلم کافی نیست بلکه معلم باید در کنار علمی که در زمینه ریاضیات دارد بتواند مباحث مختلف آن را به گونه‌ای به دانش‌آموزان و دانشجویان ارائه دهد که هیچ‌گاه از ذهن آن‌ها بیرون نرود و این یک مهارت است که متاسفانه اکثر معلم‌ها و اساتیدی که در مدارس و دانشگاه‌ها حضور دارند از این مهارت برخوردار نیستند.

البته عوامل دیگری هم وجود دارند که موجب می‌شوند در یادگیری و درک عمیق ریاضیات توسط دانش‌آموزان و دانشجویان خللی ایجاد شود که این عوامل شامل تراکم بالای دانش‌آموزان و دانشجویان در کلاس‌های مدرسه و دانشگاه، تمرکز نداشتن اساتید و معلمین بر روی مباحث درسی به دلیل سر و صدا و شلوغی در کلاس‌ها، عدم پاسخ به سوالات دانش‌آموزان و دانشجویان در کلاس‌ها به دلیل محدودیت زمانی و ... است. اما مهم‌تر از تمامی این عوامل، نداشتن مهارت و توانایی ارائه و بیان ریاضیات به شکل قابل فهم توسط اکثر معلمین و اساتید است. بنابراین کلید یادگیری و درک بهتر دروس مفهومی و سختی مانند ریاضی، آمار و حسابان داشتن معلمی با مهارت بیان کردن شیرین و قابل فهم مباحث این دروس است. همانطور که می‌دانید کمتر معلمی با این ویژگی در مدارس و دانشگاه‌ها پیدا می‌شود اگر هم برخی از معلمین و اساتید ریاضیات از این مهارت برخوردار باشند به دلیل تراکم بالای دانش‌آموزان و دانشجویان نمی‌توانند از مهارت خود استفاده کنند. پس چه باید کرد؟ بهترین راه‌حل استفاده از معلم خصوصی در دروس مفهومی ریاضی، آمار و حسابان است. ادامه این مطلب را از دست ندهید تا شما را با ویژگی‌های تدریس خصوصی ریاضی، آمار و حسابان آشنا کنیم.

تدریس خصوصی ریاضی

ریاضی یکی از آن درس‌هایی است که اگر از ابتدا به صورت اصولی به دانش‌آموزان آموزش داده نشود آن‌ها را در مقاطع بالاتر به ویژه در دوره دبیرستان و دانشگاه و در سایر درس‌ها مانند آمار و حسابان که از ریاضی سرچشمه می‌گیرند، دچار مشکل خواهد کرد. بنابراین تدریس خصوصی ریاضی به ویژه برای کودکان به این جهت که موجب قوی‌ شدن پایه ریاضی آن‌ها می‌شود و در مقاطع بالاتر با مشکل روبه‌رو نخواهند شد از اهمیت بسزایی برخوردار است. از همه مهم‌تر معلم‌های خصوصی برخلاف برخی از معلم‌های مدرسه و دانشگاه از مهارت بالایی در بیان درست مباحث ریاضی برخوردار هستند از این‌رو نه‌تنها می‌توانند پایه ریاضی دانش‌آموزان را تقویت کنند بلکه می‌تواند تمامی مسائل و تمرینات ریاضی را به شیرین‌ترین شکل ممکن به دانش‌آموزان و دانشجویان ارائه دهند. بنابراین یادگیری ریاضی همراه با یک معلم خصوصی موجب می‌شود که طعم تلخی که همیشه همراه تمرینات و مسائل ریاضی بود برای شما شیرین شود و برای همیشه در ذهن شما نقش ببندند.

تدریس خصوصی آمار

درس آمار نیز از ریاضیات نشأت می‌گیرد چراکه آمار شاخه‌ای از علم ریاضیات است اما مسئله‌ای که در رابطه با این درس وجود دارد این است که کمی گیج‌کننده به نظر می‌رسد. اما یک معلم خصوصی خوب می‌تواند با مهارت‌های تدریس و بیان درست مسائل و تمرینات آمار هیچ ابهامی را در رابطه با این درس در ذهن شما باقی نگذارد. به گونه‌ای که در کنار یادگیری و درک عمیق این درس، سر جلسه امتحان پاسخ هر یک از سوالات را به درستی می‌دهید و آن‌ها را با یکدیگر قاطی نخواهید کرد. از این‌رو تدریس خصوصی آمار جهت یادگیری اصولی این درس یک راه‌حل کلیدی است چراکه موجب می‌شود در کنار درک عمیق مسائل و تمرینات آمار بتوانید نمره بالایی را در این درس کسب کنید.

تدریس خصوصی حسابان

درس حسابان برای دانش‌آموزان رشته ریاضی و علوم تجربی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چراکه اگر نتوانند در دوره دبیرستان خود به خوبی مباحث این درس سخت و پیچیده را پشت سر بگذارند و به صورت اصولی آن را بیاموزند در آزمون کنکور نیز نمی‌توانند درصد بالایی از این درس را پاسخ دهند از این‌رو این مسئله مستقیماً در نتیجه کنکور آن‌ها تاثیرگذار خواهد بود. بنابراین تدریس خصوصی حسابان برای دانش‌آموزان ریاضی و تجربی حرف اول را می‌زند. معلم خصوصی حسابان به صورت اصولی مفاهیم و مباحث درس حسابان را به شما آموزش خواهد داد و با حل تمرینات و نمونه سوالات زیادی تمامی مشکلات و ضعف‌های شما را در این درس برطرف خواهد کرد. از این‌رو نه تنها می‌توانید در دوران دبیرستان بهترین نمرات را در درس حسابان کسب کنید بلکه می‌توانید در آزمون کنکور نیز درصد بالایی از سوالات این درس را جواب دهید که در نتیجه کنکور شما تاثیر چشم‌گیری را ایفا خواهد کرد.

به شما پیشنهاد می‌کنیم برای یادگیری بهتر و سریع‌تر دروس ریاضی، آمار و حسابان سری به وب سایت www.sepahedanesh.com بزنید. مجموعه سپاه دانش از اساتید و مدرسین متخصص و مجربی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، آمار و حسابان برخوردار است که این دروس را به بهترین شکل ممکن به شما آموزش خواهند داد و موجب می‌شوند در کنار کسب نمرات بالا در این دروس بتوانید درصد بالایی از سوالات آزمون کنکور در این دروس را به راحتی پاسخ دهید و به رتبه بسیار بالایی در کنکور دست پیدا کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار