اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
وزیر راه و شهرسازی:
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 8 هزار دستگاه اتوبوس برای تردد زائران پیش بینی شده است، گفت: در صورت افزایش تعداد زائران نسبت به آمار پیش بینی شده نیز 3 هزار دستگاه اتوبوس دیگر آماده خدمات رسانی هستند.
محمد اسلامی امروز 28 شهریورماه در جریان سفر به استان خوزستان در پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی سه نوع فعالیت را برای اربعین حسینی در دستور کار خود قرار داده است تا بتواند خدمات مناسبی را به زائران ارائه دهد و در این زمینه همه تلاش خود را انجام خواهد داد.

وی افزود: ظرفیت سازی در پایانه های مرزی از جمله پایانه مرزی شلمچه و چذابه یکی از مهمترین فعالیت ها در این زمینه است. همچنین گسترش محوطه های پایانه های مرزی به ویژه در خوزستان برای به حداقل رساندن توقف در عبور و مرور در حال انجام است.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: یکی دیگر از فعالیت های در حال انجام این وزارتخانه برای اربعین حسینی، بهسازی و کیفی سازی راه های منتهی به گذرگاه های مواصلاتی به ویژه در استان خوزستان است و این اقدام تا چند روز آینده و پیش از آغاز اربعین حسینی به پایان می رسد.

اسلامی عنوان کرد: دیگر اقدام وزارت راه و شهرسازی برای بحث اربعین توجه به سرویس های حمل و نقل زائران اربعین حسینی است. در این زمینه برای دسترسی زائران به پایانه های مرزی، ظرفیت لازم درحال ارزیابی و پیش بینی های لازم برای سفر زائران به صورت هوایی، ریلی و جاده ای انجام شده است.

وی با بیان اینکه 8 هزار دستگاه اتوبوس برای تردد زائران پیش بینی شده است، گفت: در صورت افزایش تعداد زائران نسبت به آمار پیش بینی شده نیز 3 هزار دستگاه اتوبوس دیگر آماده خدمات رسانی هستند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پروازهای هوایی به شهرهای مرزی همجوار با کشور عراق، تصریح کرد: این پروزاها نیز برای جابجایی مسافران متقاضی نیز افزایش پیدا کرده است و زائران می توانند به کمک این پروازها خود را به مرزهای ایران برسانند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار