اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۰
شهردار حر:
به گزارش شوشان دکتر پاپی زاده شهردار حر گفت: با پایان یافتن فصل تابستان، حالا بوی ماه مهر در شهر حر پیچیده است و تمام عوامل شهرداری حر از پاکبانان و نیروهای آسفالت ریزی گرفته تا مدیران تمام قد به میدان آمده اند تا شهر را برای سال تحصیلی جدید آماده کنند.



شهر حر و مدارس آن در آستانه ماه مهر آماده فصل بازگشایی مدارس شده اند و در این بین شهرداری حراقدامات مختلفی در مدارس انجام داده است.

به گزارش شوشان دکتر پاپی زاده شهردار حر گفت:  با پایان یافتن فصل تابستان، حالا بوی ماه مهر در شهر حر پیچیده است و تمام عوامل شهرداری حر از پاکبانان و نیروهای آسفالت ریزی گرفته تا مدیران تمام قد به میدان آمده اند تا شهر را برای سال تحصیلی جدید آماده کنند.

  وی د ادامه افزود:طرح استقبال از ماه مهر ویژه بازگشایی مدارس توسط شهرداری حر و با هدف پاکسازی، زیباسازی و آسفالت ریزی این محیط ها، از ۲۱ تا ۳۱ شهریور ماه اجرا می‌شود.

در همین راستا، شهرداری حر با پاکسازی، بهسازی و زیباسازی معابر پیرامون مدارس، لکه گیری آسفالت پیاده روها و معابر اطراف مدارس، حذف موانع فیزیکی و نیز نازیبائی های بصری از اطراف مدارس سطح حوزه، در تلاش است تا محیطی شاد، سالم و با نشاط برای ارتقای روحی دانش آموزان، جهت فراگیری علم و دانش مهیا سازد.

در این طرح بسیاری از مدارس در مناطق مختلف شهر توسط شهرداری پاکسازی و آسفالت ریزی شده و برای استقبال از سال تحصیلی جدید آماده شده اند.

دکتر پاپی زاده ضمن تاکید بر تلاش  نیروهای خدماتی شهرداری حربرای آماده سازی هرچه بهتر شهر برای استقبال از سال تحصیلی جدید، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده تلاش داریم همزمان با آغاز مهر ماه و سال تحصیلی جدید، استقبالی شایسته از دانش آموزان انجام دهیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار