اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وجود دعوا، اختلاف و همکاری نکردن ها ریشه در نفس افراد دارد در صورتی که اگر منیت ها کنار گذاشته شود و منافع ملی مطرح باشد، به موفقیت های قابل توجهی در زمینه های مختلف دست خواهیم یافت.

حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس در شهرستان بهبهان به خبرنگاران گفت: نمونه برجسته غرور ملی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و در استان خوزستان است.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهارداشت: وجود دعوا، اختلاف و همکاری نکردن ها ریشه در نفس افراد دارد در صورتی که اگر منیت ها کنار گذاشته شود و منافع ملی مطرح باشد، به موفقیت های قابل توجهی در زمینه های مختلف دست خواهیم یافت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه بعد از انقلاب خارجی ها خیلی از کار ها را نیمه کاره و ناتمام گذاشته بودند، گفت: با وجود جنگ تحمیلی اما شاهد بودیم که بدون ابزار لازم در برابر دنیا ایستادیم و یک وجب از خاکمان را به دشمن ندادیم.

وی ادامه داد: امروز با توجه به کارشکنی هایی که در حال انجام است اما مانند سالهای بعد از انقلاب در حال اجرای پروژه هایی مانند پالایشگاه بید بلند خلیج فارس هستیم.

او با تاکید بر همدلی و همراهی بین مدیر و کارگران یک مجموعه، بیان داشت: بازدهی هرچه بهتر و بیشتر در گرو همین موضوع است تا از این طریق دستاوردهای بیشتری مشاهده شود.

پالایشگاه گاز بید بلند با تامیـن سرمایه از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، صندوق توسعه ملی و کنسرسیوم بانک ‌های ایرانی به عاملیت بانک سپه در دست احداث است که از آذرماه سال ۱۳۹۵، مجـوزمبلغ ۲.۲ میلیـارد دلار در جهـت اسـتفاده از تسـهیلات ارزی صنـدوق توسـعه ملی اخذ شد. همچنیـن اعتبـار اسناد بخـش پالایشـگاه بـه مبلغ ۹۴۳ میلیـون یورو گشایش یافت و اعتبـار مذکــور از دی ماه همان سال فعال شد.

مساحت کل این ابر پروژه ۲۴۴ هکتار واقع در شهرستان بهبهان است که با مالکیت ۹۹ درصدی شرکت پتروشیمی خلیج فارس، خوراک مورد نیاز واحدهای پتروشیمی را تامین کند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از دوشنبه هفته جاری برای بررسی روند فعالیت صنایع و طرح های اقتصادی، و بازدید از مناطق سیل زده و زلزله زده خوزستان، از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان شد و تا جمعه آینده میهمان خوزستانی هاست.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار