اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹
مسئول دفاتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌های خوزستان گفت: تحلیل جنگ تحمیلی و دفاع مقدس بدون نگاه به امام خمینی (ره) تحلیلی ناتمام است و امکان‌پذیر نیست.
حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی روز سه شنبه در گردهمایی ایثارگران دانشگاه شهید چمران اهواز در سرسرای دانشکده کشاورزی این دانشگاه، به مناسبت هفته دفاع مقدس بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس و شهدا را بدون درنظر گرفتن نقش امام خمینی(ره) نمی‌توان درک کرد چون پیشوا و سکان دار این حرکت عظیم، ایشان بود.

وی گفت: اعتقاد بنده این است که پس از عاشورای حسینی، حماسه‌ای به گستردگی دفاع مقدس وجود ندارد و من آمادگی ارایه مستندات آن را دارم. 

وی با اشاره به تاثیرگذاری عمیق دفاع مقدس در همه حوزه های جامعه گفت:  از جمله ابعاد این تاثیرگذاری ، تقویت اعتقاد و خودباوری ملی و تولد ادبیات و ارایه فرهنگ جدید بود.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه های خوزستان بیان کرد: اگر نگاه تکلیف مدار و تکلیف محور رزمندگان دفاع مقدس در تحلیل دفاع مقدس نادیده گرفته شود یک تفسیر وارونه ایجاد می شود آنچنان که امروز برخی کوته نظران بر طبل این تفسیر غلط می کوبند.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس جوانان را به عارف تبدیل کرد اضافه کرد: نام یکی از این شهدا بر پیشانی دانشگاه شهید چمران اهواز می درخشد و امید است بتوانیم با توکل به خدا در پاسداری از نام، یاد و راه شهیدان موفق باشیم.

مهدی قمشی استاد نمونه کشوری و رییس دانشکده مهندسی علوم آب نیز گفت: امنیت و آرامش امروز کشور و مردم مدیون رشادت های رزمندگان، ایثارگران و شهدای دوران دفاع مقدس است که در مقابل دشمنان ایستادگی و پایداری و شرایطی ایجاد کردند که در برابر زورگوی آمریکا و زیاده خواهی برخی کشورهای مرتجع منطقه بایستیم.

در این آیین با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه شهید چمران اهواز، اساتید ایثارگر دانشگاه دکتر کیومرث بشلیده، هادی بصیر زاده و مهدی قمشی مورد تقدیر قرار گفتند.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار