اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
پیام شهردار اهواز در راستای حفظ وحدت شورای اسلامی شهر  و شهرداری اهواز

به گزارش شوشان، پیام شهردار اهواز به شرح ذیل است: 

ضمن آرزوی قبولی عزاداری و توسلات به مناسبت ایام حزن و اندوه اهل البیت(ع) لازم است در خصوص برخی از مسائل مطرح شده پیرامون شهرداری و شورای اسلامی شهر اهواز مطالبی را به استحضار شهروندان محترم برسانم.

این روزها که حرکت شهرداری و شورای اسلامی شهر اهواز برای پیشرفت و خدمت رسانی به مردم شتاب بیش تری گرفته است شاهد تلاشی غیر منصفانه با هدف تضعیف همدلی و یکپارچگی شهرداری و شورای شهر اهواز هستیم که شهروندان فهیم این شهر باید از اهداف برخی منفعت طلبان که با دامن زدن به اخبار غیر واقعی تلاش می کنند مانع حرکت امیدبخش شهرداری و شورای شهر شوند آگاه گردند.

همانطور که مستحضرید این روزها بدلایل مختلف شهر اهواز دچار مشکلات و چالش های اساسی است که خواسته شهروندان توجه به رفع و اصلاح آن ها می باشد که این مهم با توجه به شرایط نامطلوب اقتصادی کشور جز با وحدت و همدلی همه ارکان موثر حاصل نمی شود.

قطعا وحدت و انسجام شهرداری و شورای شهر اهواز ضامن رشد و توسعه شهر و الهام بخش شهروندان برای همدلی با مدیریت شهری جهت مشارکت در آبادانی کلانشهر اهواز است.

اجرای پروژه های بزرگ عمرانی و ارائه خدمات رضایت بخش به همه مناطق شهر مهم ترین اولویت های پیش روی شهرداری و شورای شهر اهواز است که تحت هدایت و نظارت اعضای محترم شورای شهر مقدمات اجرای آن طی ماه‌های گذشته صورت پذیرفته و در هفته ها و ماه‌های آتی شهروندان محترم شاهد تبدیل شهر اهواز به کارگاه بزرگ عمرانی خواهند بود اتفاقی که قطعا موجب جهش اهواز در شاخص های مختلف توسعه شهری خواهد شد.

اینجانب بر خود لازم می دانم همانند گذشته از اعتماد منتخبین مردم در شورای محترم شهر اهواز قدردانی کرده و مراتب همدلی و انسجام شهرداری را با رویکرد خدمت محور شورای شهر به اطلاع مردم شریف اهواز برسانم .

در پایان امید داریم با سیاستگذاری و هدایت های دلسوزانه منتخبین مردم در شورای شهر اهواز در مدت پیش رو گام های موثری در کاهش مشکلات مردم شریف اهواز برداریم.

موسی شاعری
شهردار اهواز

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار