اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
شهردار اهواز در مراسم روز آتش نشان: آتش نشانان ققنوس های شجاع اهواز هستند

شوشان: موسی شاعری شب گذشته در مراسم روز آتش نشان که در ایستگاه آتش نشانی گلستان اهواز برگزار شد، اظهار کرد: سازمان آتش نشانی در همه کشورها، جزو سازمان های منظم با افراد نخبه و متخصص است که مسئولیت خطیر و مهمی را در شهرها دارد.

وی افزود: ضرورت و اهمیت کار آتش نشانان عزیز را زمانی متوجه می شویم که حوادثی در شهر رخ دهد و به صراحت می توان گفت که ققنوس های زنده شهر اهواز آتش نشانان شجاع آن هستند که با دل شیر به مصاف آتش می روند.

شهردار کلانشهر اهواز گفت: سازمان آتش نشانی اهواز کاستی های زیادی دارد و بنای ما ارتقای این سازمان در سه بخش تجهیزات، آموزش پرسنل و فرهنگ سازی عمومی خواهد بود.

شاعری گفت: در بحث خرید تجهیزات باتوجه به افزایش چند برابری نرخ ارز با مشکل جدی برخورده ایم که برای مثال پله 52 متری که سالهاست برای اهواز خریداری نشده، اکنون به میلیاردها تومان رسیده است.

وی افزود: با حمایتی که استاندار محترم و اعضای شورای شهر دارند، امیدواریم تامین بودجه مناسبی صورت گیرد تا بتوانیم بخشی از نواقص ایستگاه های آتش نشانی را مرتفع کنیم.

شهردار اهواز خاطرنشان کرد: بسیاری از حوادثی که از ناحیه تاسیات شرکت هایی چون گاز و برق در شهر رخ می دهد، ناشی از عدم بازدیدهای دوره ای و نظارت صحیح است که می بایست این شرکت ها به تعهدات خود در این زمینه عمل نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار