اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱
در مراسمی به مناسبت هفته گردشگری مجتمع فرهنگی، تفریحی و ورزشی "زیتون سبز" با حضور سرپرست معاونت گردشگری اداره‎کل میراث فرهنگی خوزستان در اهواز به بهره‎برداری رسید.
محمد سلطان‎پور مدیر مجتمع فرهنگی تفریحی زیتون سبز درخصوص بهره‎برداری از این مجموعه اظهار داشت: طی سه ماه اخیر فرآیند آزمایش و تجهیز مجموعه و نیز صدور مجوز بهره‎برداری از سوی اداره‎کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان در حال انجام بود که خوشبختانه با حمایت و کمک این اداره‎کل، روند دریافت مجوز از سوی مجموعه تسریع داده شد و توانستیم این مجموعه را همزمان با هفته گردشگری افتتاح کنیم.


او با بیان این‎که خوشبختانه در آئین افتتاح مجموعه، جمعی از کارشناسان گردشگری اداره‎کل میراث فرهنگی خوزستان به همراه شجاعی، سرپرست معاونت گردشگری استان حضور داشتند و باعث دلگرمی مجموعه زیتون سبز شدند، افزود: به یاری خدا تلاش خواهیم کرد تا فعالیت این مجموعه را با قدرت بیشتر پیش ببریم و تجهیزات بیشتری را با کمک و همفکری معاونت گردشگری میراث فرهنگی به این مجتمع اضافه کنیم و در خدمت مردم شهرستان اهواز و استان خوزستان باشیم.


مدیر مجتمع فرهنگی تفریحی زیتون سبز با اشاره به خدماتی که در این مجتمع ارائه می‎شود، گفت: این مجتمع فرهنگی تفریحی دارای سالن بولینگ، بیلیارد، هاکی و بازی‎های کامپیوتری است و در کنار این بازی‎‎ها مراجعه کنندگان می‎توانند از خدماتی نظیر رستوران، فست‎فود و کافی‎شاپ به همراه نوشیدنی‎های سنتی بهره‎مند شوند.


وی با بیان این‎که در این مجموعه برای ارگان‎ها، سازمان‎ها و ادارات به ویژه آموزش و پرورش تخفیفات ویژه در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: ارگان‎ها و سازمان‎ها می‎توانند با هماهنگی از قبل و یا طی قراردادهایی که با مجتمع منعقد می‎کنند، به صورت دائمی از تخفیف 30 تا 50 درصدی استفاده از خدمات مجتمع بهره‎مند شوند.


سلطان‎پور با تقدیر از حمایت و کمک‎های اداره‎کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان در تسریع بخشیدن به فرآیند صدور مجوز این مجتمع، تصریح کرد: امیدواریم این حمایت‎ها تداوم داشته باشند تا شاهد رونق گرفتن و توسعه یافتن چنین مجتمع‎هایی در سطح استان خوزستان باشیم.


او تأکید کرد: مراکز تفریحی و سرگرمی لازمه استان خوزستان هستند و اگر جوانان به این مراکز جذب شوند قطعاً شاهد کاهش ناهنجاری‎های اجتماعی خواهیم بود.

مجتمع فرهنگی تفریحی و ورزشی "زیتون سبز" در بلوار پاسداران اهواز ـ نبش خیابان زیتون واقع شده و  همه روزه از ساعت 17 تا یک بامداد پذیرای شهروندان و گردشگران است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار