اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان :
شوشان : به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان- محمد جواد اشرفی مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان روز سه‌شنبه 9 مهر همزمان با روز جهانی سالمندان با حضور در منزل امیر دورفرد با پیشکسوت ،فعال و دوستدار محیط زیست دیدار کرد.


 وی در این دیدار  گفت: وجود چنین شهروندان مسئولیت پذیری موجب  افزایش انگیزه مضاعف برای مدیران استان است و باید از تجارب و توان علمی  این گونه افراد برای برنامه های مدیریت در حوزه فضای سبز ، پسماند و همچنین مسئولیت های اجتماعی بهره گیری شود.

 اشرفی ادامه داد: این فعال محیط زیست جوانی خود را صرف توسعه فرهنگ زیست محیطی نموده و هنوز  هم با انرژی بسیار برای  بهبود  وضعیت زیست محیطی  شهر اهواز در تلاش است.

در این دیدار امیر دورفرد  ضمن قدردانی از حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: تمام تلاش‌های من برای  آبادانی شهر، استان و کشورم  است و  به دنبال منافع شخصی و مشهور شدن نیستم  و به عنوان یک فرد در خصوص فضای سبز و پسماندها احساس مسئولیت می‌کنم.


 وی ادامه داد :  من دوست دارم شهر اهواز شهری سبز و آباد باشد و تاکنون بیش از ۸ هزار نهال در سطح شهر اهواز کاشته و پیگیر معضلات شهری بوده وهستم.

   او در ادامه گزارشی از دیدار ها خود  با مسئولان استان و کشور درخصوص حل مشکلات استان خصوصاً  زیست محیطی ارائه نمود و گفت: باید حفاظت از محیط زیست بعنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و من  آمادگی دارم  تا در حد توان و انتقال تجارب  به محیط زیست استان  کمک کنم.

 لازم به ذکر است، در این دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اهدای لوح تقدیر و هدیه از سال‌ها تلاش آقای دورفرد تقدیر نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار