اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶
نماینده تشکل های صنعت چاپ ایران :
غلامرضـا شـجاع، نماینده تشکل های صنعت چاپ کشور : فراخوان کمک به دانش آموزان سیل زده از تیرماه سال جاری انتشار یافت و بر این اساس موفق شدیم در بین دانش آموزان مناطق سیل زده خوزستان، لرستان، گلستان و مازندران تعداد 210 هزار جلد دفتر 40، 60 و 80 بــرگ با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان توزیع کنیم.
شوشان : مدیرعامل شرکت تعاونی لیتوگرافان ایران و نماینده تشکل های صنعت چاپ از اهدای 210 هزار دفتـرچه از سوی خیرین صنعت چاپ ایران به دانش آموزان مناطق سیل زده خبر داد.

به گزارش شوشان به نقل از الـفبا، استان خوزستان سال 1398 را در حالی آغاز کرد که باران های سیل آسا برخی مناطق در این استان را با پدیده سیلاب رو به رو ساخت و ارتفاع آب به اندازه ای بود که مناطقی در استان خوزستان را به زیــر آب فرو برد. در اثر پدیده سیل 113 مدرسه در استان خوزستان مورد آسیب قرار گرفت.

گرچه جاری شدن پدیده سیلاب مدارس استان خوزستان را با خسارتی 80 میلیارد تومانی مواجه کرد اما پس از وقوع سیل بود که مردم در اقصی نقاط کشور با دریــایی از همدلی و همراهی برای کمک به مردم خوزستان داوطلب شدند و اکنون پس از گذشت 6 ماه از وقوع این پدیده ویرانگر هنوز هم این کمک ها ادامه دارد و هر کس به طریقی سعی بر ترمیم زخم هایی دارد که سیل بر تار و پود زندگی در این سرزمین بر جای نهاد.

غلامرضـا شـجاع، نماینده تشکل های صنعت چاپ کشور نیز از خیــرانی است که  در آستانه سال تحصیلی به کمک دانش آموزان سیل زده در استان خوزستان شتافت و با بهره گیری از ظرفیت خیرین 210 هزار جلد دفتر به دانش آموزان سیل زده اهدا کرد. او در این خصوص گفت: فراخوان کمک به دانش آموزان سیل زده از تیرماه سال جاری انتشار یافت و بر این اساس موفق شدیم در بین دانش آموزان مناطق سیل زده خوزستان، لرستان، گلستان  و مازندران تعداد 210 هزار جلد دفتر 40، 60 و 80 بــرگ با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان توزیع کنیم.

وی با بیان اینکه این اقدام خیرخواهانه در گذشته نیز توسط خیرین صنعت چاپ برای کمک به دانش آموزان مناطق سیل زده و زلزله زده صورت گرفته است، گفت: با استفاده از ظرفیت خیرین صنعت چاپ موفق شدیم برای دانش آموزان زلزله زده شهرستان اهــر یک مدرسه و برای دانش آموزان زلزله زده کرمانشاه 4 مدرسه احداث کنیم.

شجاع با تاکید بر اینکه کمک به دانش آموزان مناطق سیل زده یک وظیفه ملــی است، اضافه کرد: توزیع این هدایای خیرخواهانه از طریق افراد معتمدی که در مراکز استانها داریم و با هماهنگی آموزش و پرورش در مناطق سیل زده انجام  می شود.

وی با اشاره به اینکه این اقدامات خیرخواهانه همچنان ادامه پیدا می کند، گفت: دانش آموزان 11 منطقه سیل زده استان خوزستان نیز تحت پوشش اهدای این کمک های خیرخواهانه قرار گرفتند و 91 هزار و 730 دفــتر در بین آنها توزیع شد.

شجاع خاطرنشان کرد: با همکاری مسئولین آموزش و پرورش خوزستان دانش آموزان شهرستان های بستان، حمیدیه، باوی، شوشتر، شاوور، ناحیه 1 اهواز، دشت آزادگان، شوش، کارون، ناحیه 4 اهواز و دانش آموزان عشایری و کودکان سرطانی این دفاتر اهدایی خیرین صنعت چاپ را دریافت کردند.

گفتنی است؛ بیش از 97 درصد این کمک ها  از سوی خیرین صنعت چاپ در پایتخت به دانش آموزان مناطق سیل زده در استانهای خوزستان، لرستان، گلستان و مازندان اهدا شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار