اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
رئیس پلیس راه خوزستان خبر داد:
رئیس پلیس راه خوزستان گفت: تردد در محورهای منتهی به مرز چذابه روان اما پرحجم است.
سرهنگ رضا دولتشاهی در خصوص وضعیت تردد خودروها در محورهای منتهی به مرز چذابه اظهار کرد: وضعیت ترافیک در محورهای منتهی به مرز چذابه روان اما پرحجم است.

رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به اینکه ماشین‌آلات راه‌سازی با تمام توان خود در حال کار هستند، ادامه داد: طرح‌های ترافیکی پلیس راه در محورهای مرز چذابه به دلیل همین تعمیرات و ساخت و ساز جاده‌ها به صورت 50 درصدی اجرا شده اما به محض اتمام تعمیرات، به صورت صددرصد اجرا خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه رانندگان حتما خودروهای خود را در پارکینگ‌های تعیین شده در پایانه‌های مرزی پارک کنند، اظهار کرد: اگر خودرویی در مکانی غیر از پارکینگ‌های تعبیه شده پارک شود، صاحب آن خودرو هم متحمل هزینه جرثقیل جهت حمل خواهد شد و هم در بازگشت دچار سرگردانی برای یافتن خودرو می‌شود.

دولتشاهی به رانندگانی که به سوی مرزهای شلمچه و چذابه برای زیارت اربعین حسینی در حال حرکت هستند، ‌توصیه کرد: رانندگان با توجه به پیش‌بینی هواشناسی و احتمال بارندگی و لغزندگی جاده‌ها در روزهای آینده ضمن رعایت سرعت مطمئنه، هرگز در هنگام خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی نکنند زیرا بیشترین تصادفات در روزهای اخیر مربوط به همین مورد بوده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار