اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹

ارزان ترین قیمت تور استانبول با بیسان گشت:

استانبول که به عنوان مهمترین شهر گردشگری خارجی برای ایرانیان به حساب می آید سالانه جمعیت زیادی از گردشگران ایرانیان برای سفر این مسیر را انتخاب می نمایند به طوری که بسیاری از مسافرانتور استانبولمسافرانی می باشند که چندین بار به این شهر زیبا سفر کرده اند . با توجه به این که استانبول و سفر به آن یکی از مسیر های مهم گردشگری می باشد و با توجه با بالا بودن تقاضا ، آژانس های مسافرتی زیادی ، تور های فراوانی را برای این مسیر برگزار می کنند . شرکت بیسان گشت مهر از جمله شرکت های معتبر و مهم در حوزه تور های خارجی می باشد که مجری مستقیم تور استانبول هم بوده و سالانه تورهای فراوانی را برای گردشگران مهیا می نماید . گفتنیست که شرکت بیسان گشت علاوه بر مسیر استانبول مجری مستقیمتور باکوکی باشد و سالانه تور های هوایی وتور زمینی باکورا برگزار می نماید . برای اطلاع از تور های لحظه آخری کافیست با شماره مستقیم شرکت به شماره 02166538061در تماس باشید و تور های خود را با نازل ترین قیمت خریداری نمایید .

تور ارازن استانبول:

بی شک اگر قصد سفر به استانبول را دارید و به دنبال ارزان ترین تور به استانبول می باشد باید گفت که برنامه سفر خود را به فصل های لو سیزن بیندازید . چرا که در فصل های لو سیزن همچون پاییز و زمستانقیمت ها به صورت باورنکردنی ای شکسته می شود . در واقع در فصل پاییز شدت بارش ها افزایش می یابد و با کاهش دما بسیاری از مسافران برنامه سفر را به فصل بهار و تابستان می اندازند . همین امر باعث کاهش قیمت پرواز ها می شود و باتوجه به کم شدن مسافران به استانبول هتل ها افرهای جدیدی را اریه می نمایند،که خیلی ارزان تر از فصل های پر طرفدار سفر می باشد . ناگفته نماند که بسیاری از مسافران استانبول پاییز و زمستان را نه تنها بخاطر کاهش قیمت تور ها بلکه برای دوری از شلوغی و ازدهام زیاد مسافران انتخاب می کنند. به علاوه استانبول در فصل سر هم زیبایی های فوق العاده خود را دارد و می توان گفت سفر در این فصل نیز می تواند بسیار پر خاطره و لذت بخش باشد .

شهر استانبول یکی از شهر های پر طرفدار برای سفر می باشد و حتی در فصول سرد هم طرفداران خود را دارد . البته مسافران تور استانبول همگی برای گردش به استانبول سفر نمیکنند . چه بسا بسیاری از آنها برای کارهای اداری ، خرید ، تجارت به این شهر سفر می کنند . البته در فصول سرد بسیاری از مسافران برای وارد کردن اجناس ترک زمستانی برای مغازه های خود سفر می کنند . شرکت بیسان گشت مهر هر روز آفر های ویژه و ارزان تمامی مسیر ها من جملهتور استانبول را در وبسایت اختصاصی خود به آدرسbisungasht.comقرار می دهد . کافیست بعد از ورود به وبسایت بیسان گشت در صفحه نخست ، مسیر مورد نظر خود را که تور استانبول است انتخاب نموده و بعد از ورود به صفحه تور استانبول در نوار بالا ، نوع شرکت هواپیمایی ، تاریخ شروع تور و مدت اقامت را انتخاب کنید . بعد از موارد گفته شده انواع پکیج ها از ارزان ترین قیمت ساخته می شود .

شما می توانید با کلیک بر روی هر پکیج مشخصات کامل تور خود را بررسی کرده و اطلاعات کاملی از هر هتل دریافت نمایید . بی شک با مقایسه تور ها در وبسایت بیسان گشت نسبت به ما بقی آژانس ها خواهید دید بیسان گشت ارزان تر از همه جا تور های خود را ارائه می نماید .


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار