اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به ادامه اجرای طرح بازرسی ویژه ایام محرم و اربعین، گفت: نظارت بر بازار استان تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
علی‌محمد رحمانی‌زاده اظهار کرد: در ایام اربعین، بازرسان به صورت ویژه بر بازار استان و اقلام اساسی عرضه شده در آن نظارت می‌کنند تا شاهد بروز تخلفات نباشیم.

وی افزود: طرح بازرسی و نظارت بر بازار به منظور جلوگیری از افزایش احتمالی نرخ کالا و همچنین تامین کالاهای مورد نیاز هیات‌های مذهبی و مردم از محرم آغاز شده و این بازرسی‌ها تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری و دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارش‌های و اتخاذ تمهیدات لازم به منظور هم‌افزایی و همکاری موثر با سایر نهادها و دستگاه‌ها در راستای وحدت رویه در اقدامات نظارتی، از دیگر اهداف اجرای طرح نظارتی ویژه است.

رحمانی‌زاده عنوان کرد: در این زمینه برای کنترل بازار و نظارت بهتر بر اقلام به نظارت و توجه بیشتر مردم نیاز داریم، زیرا اگر مردم تخلفات صورت گرفته را گزارش کنند در کنار بازرسان می‌توانند به بهبود شرایط کمک کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار