اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
شوشان - یوسف موندنی زاده الهی :

وَلَا تَشْتَرُوا بِعَهْدِ اللَّهِ ثَمَنًا قَلِيلاً إِنَّمَا عِنْدَ اللَّهِ هُوَ خَيْرٌ لَكُمْ إِنْ كُنْتُمْ تَعْلَمُونَ (95)

اخیر فیلمی ناجوانمردانه درفضای مجازی جولان می‌دهد که نماینده محترم مجلس و رئیس آموزش پرورش عشایری و شهرستان مقدس شوش دانیال در حال بازدید از دبستان ساخته شده‌ای از نی و حصیر هستند و در کنار آن فیلمی از افتتاح مدرسه ای زیبا و شکیل که  بوسیله ایران ساخته و به  مردم عراق هدیه شده بود.
نگارنده بدلیل اطلاع کامل از قضیه پیش آمده لازم دانسته ام مطالبی بعرض مردم عزیزمان برساند. 
اولا: حضور دکتر سید راضی نوری نماینده شریف و متعهد و ارزشی شهرستان شوش مقدس در چنین مکان نسبتا کم اهمیت نشان از اوج نگاه و رفتار صمیمی  با مردم کم برخوردار عشایر محترم و شریف است. واهمیت دادن ایشان به تمامی مسائل ومشکلات ریز ودرشت عشایر غیور منطقه.
ثانیا: اصل ماجرا افتتاح پروژه ای نبوده، بلکه مراسم شروع سال تحصیلی و به ظاهر  فقیرانه اما سرشار از محبت و معنویت و احترام به فرزندان کوچک، عشایر بزرگ وغیرتمند بود. 
وثالثا: حضور جناب دکتر نوری در منطقه عشایری باعث خیر و برکتی برای سایر مدارس عشایری شد و با پیگیری ایشان ۲۰ کانکس مجهز به وسائل سرمایشی وگرمایشی، و سایر اقلام آموزشی به منطقه شوش دانیال از سوی مدیران محترم  آموزش پرورش عشایری هدیه گردید.
آنچه قابل ذکر است این که ایکاش آنهایی که با دروغ پردازی خدمات نظام مقدس اسلامی‌مان را باهر شیطنتی زیر سوال می‌برند ، متوجه باشند -  عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد !
ضمن آنکه مشکل در کشور کمک جمهوری اسلامی به برخی کشورهای فقیر یا مسلمان نیست، چون این گونه کمک ها قطعا از حیث راهبردی ده ها برابر منفعت و آورده برای ملت و دولت ایران اسلامی خواهد داشت.
باور کنید در کشور ما کمبود منابع کوچکترین مانع پیشرفت و توسعه کشور است آنچه عامل اصلی مدیریت ناشایسته و ناصالح و دست‌های ناپاک است .
خدا گواه است ما نیروهای توانمند در کشور و استان کم نداریم مع الاسف از آنها کمتر استفاده می‌شود و تا بخواهید آدمهای چاپلوس و لمپن و فرصت طلب و زیاده خواه در مناصب مختلف رشد کرده و با فرصت سوزی منابع کشور را حیف و میل می‌کنند و با ایجاد شانتاژهای سیاسی و حزب و گروه بازی فقط بفکر حفظ پست و حقوق ها و امکانات مدیریتی خود و خانواده محترم! هستند و اگر ذره‌ای اعتقاد و ترس از خدا و آخرت در بین برخی آقان بود، اوضاع مردم شریف و صبور ما خیلی خیلی متحول می‌شد.
به امید روزی که صداقت و لذت  خدمت جای دنیا طلبی و دروغگویی و فرصت طلبی برخی را  بگیرد ..انشاالله/
مَا عِنْدَكُمْ يَنْفَدُ وَمَا عِنْدَ اللَّهِ بَاقٍ وَلَنَجْزِيَنَّ الَّذِينَ صَبَرُوا أَجْرَهُمْ بِأَحْسَنِ مَا كَانُوا يَعْمَلُونَ (٩٦)
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار