اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۸
استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: هماهنگی‌های لازم برای حضور موج دوم زائران اربعین حسینی در عراق انجام گرفته است.
غلامرضا شریعتی شامگاه (20 مهرماه) در نشست با استاندار بصره عراق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور تشکر از زحماتی که استاندار بصره در طول 10 روز گذشته در بحث خدمت‌رسانی به زائران اربعین کشیده است، از وی دعوت کردم تا دیداری با یکدیگر داشته باشیم.

وی افزود: در چند روز اخیر که با تعداد قابل ملاحظه زائران اربعین مواجه بودیم، استاندار بصره عراق و همکاران وی در نیروهای نظامی و انتظامی زحمات بسیاری را متحمل شدند و در بحث خدمت‌رسانی به زائران تلاش بسیاری خوبی انجام دادند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: همه امکانات استان بصره عراق برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی با دستور استاندار این استان، بسیج شده است و شاهد همکاری خوبی در این زمینه هستیم.

شریعتی ادامه داد: این دیدار همچنین برای انجام هماهنگی‌هایی به منظور موج دوم حضور زائران اربعین در کشور عراق صورت گرفت. در این زمینه هماهنگی‌های لازم انجام شد تا مساله خاصی را در موج دوم حضور زائران در کشور عراق شاهد نباشیم.

وی با بیان اینکه استان‌های میسان و العماره عراق در مرز چذابه نیز کمک‌های شایانی را انجام داده‌اند تا شاهد تردد زائران به این استان‌ها در کشور عراق باشیم، گفت: همچنین در خصوص بازگشت زائران از کشور عراق به مرزهای کشور تصمیماتی اتخاذ شد تا بتوانیم این زائران را با دغدغه کمتری به ایران بازگردانیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار