اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۴
دادستان مرکز خوزستان عنوان کرد:
دادستان مرکز استان خوزستان پس از مهلت ۴۸ ساعته که برای حل مشکلات آب و فاضلاب کوی مدرس داده شده بود، مجددا از این منطقه شهر اهواز بازدید کرد.
عباس حسینی‌پویا با اشاره به بررسی وضعیت آب و فاضلاب کوی مدرس  اظهار کرد: چهارشنبه هفته گذشته مجددا بازدید میدانی از این کوی انجام و عملیات تعمیر و بهسازی خیابان‌ها بررسی شد.

وی ادامه داد: با توجه به قطعی کابل‌های زیرزمینی مخابرات در چند نقطه و همچنین ریزش دیواره کانال دفع فاضلاب، تصمیم بر آن شد که عملیات بهسازی با دقت بیشتری انجام شود تا ضمن تعمیر اساسی، از هدررفت بیت‌المال نیز جلوگیری شود.

حسینی‌پویا با بیان اینکه تعجیل در اتمام کار با وجود مشکلات زیربنایی موجود به صلاح نبود، گفت: دادستانی اهواز به صورت ویژه موضوع را پیگیری می‌کند و مردم کوی مدرس اهواز هیچ گونه نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

حجت‌الاسلام صادق مرادی، رئیس‌کل دادگستری خوزستان، چندی پیش در پی پیگیری قرارگاه جهادی شهید فرجوانی و مکاتبه‌ای که با وی در این خصوص انجام شد؛ با دستور ویژه‌ای عباس حسینی‌پویا، دادستان عمومی و انقلاب اهواز، را مسئول رسیدگی به مساله آب و فاضلاب کوی مدرس (خروسیه) کلانشهر اهواز کرد.

لزوم بررسی مشکل آب آشامیدنی، جاری بودن فاضلاب در خیابان‌ها و رها شدن خیابان‌های لوله‌گذاری شده بدون آسفالت از عمده مسائلی است که از سوی مردم مطرح شده بود که به گفته آنان این مسائل، مشکلات بهداشتی و آسیب به وسایل نقلیه را در پی داشته است.

دادستان اهواز 15 مهرماه در ادامه پیگیری معضلات منطقه محروم کوی مدرس (خروسیه) به منظور بررسی وضعیت آب و فاضلاب، از این منطقه بازدید و برای رفع مشکلات این منطقه مهلت 48 ساعته تعیین کرده بود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار