اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
شوشان - نعیم حسینی :
 سیاست دولت در اداره امور استان خوزستان با دادن امتیازات بالا به نمایندگان نه تنها منجر به کاستن تنش میان بهارستان و پاستور نشینان نشده است ،بلکه باعث دخالت های پی در پی و شدید نمایندگان در اداره امور اجرایی استان گردیده است ،تا آنجایی که در این ایام   باعث شائبه مهندسی برگزاری انتخابات شده است . 

 فشار شدید دونماینده که منجر به جابجایی مدیر کل سیاسی(مجری برگزاری انتخابات) استانداری شد، تا فشار نماینده شهرستان بهبهان در جابجایی فرماندار و دونماینده دیگر در جهت جابجایی فرمانداران حوزه انتخابیه خود ،آنهم در کمتر از ۴ماه مانده به برگزاری انتخابات بدون شک انتخابات را با چالش های فراوانی روبرو خواهد کرد .

 جابجایی فردی با تجربه بالا در برگزاری انتخابات باعث سردرگمی در امور اجرایی شده است تا جایی که با نزدیکی به برگزاری انتخابات ،عملا استانداری خوزستان هیچ پنل اجرایی بدلیل بی ثباتی در انتصابات در دست ندارد و این مسئله جایی اهمیت پیدا میکند که مدیر کل برکنار شده از سوی دیگر استان ها تقاضا شده است که نشان از تجربه و تخصص فردی است . 

 در این ایام مدیریت استان باید  از چالش تیم اجرایی برگزاری عبور می کرد و وارد فاز سامان بخشیدن به تشکل ها و  NGOها   و احزاب برای برگزاری هرچه پرشور تر انتخابات می شد، که متاسفانه با وجود مشکلات فراوان محقق نگردیده است . 

 عدم اقتدار مدیریت اجرایی در مقابل نمایندگان باتوجه به بخشنامه وزارت کشور در خصوص عدم جابجایی فرمانداران و تیم اجرایی انتخابات ، باید مشخص شود از سوی دولت پیگیری می شود و یا دلایل دیگری در رسیدن به اهداف شخصی در استانداری دارد . 

 عدم ثبات و اقتدار در مدیریت اجرایی استان و دخالت شدید نمایندگان در انتصابات و همسو سازی تیم اجرایی با خود ،باعث بوجود آمدن حساسیت فراوان در میان کاندیدها و فعالین سیاسی در استان شده است که نیازمند ورود جدی وزارت کشور و دولت برای رصد و پیگیری مشکلات پیش روی استان در انتخابات است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار