اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش استان:
سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تاکنون هیچ گونه تصمیمی برای تعطیلی مدارس شهرهای هم‌جوار پایانه‌های مرزی در خوزستان اتخاذ نشده است.
به گزارش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان، مهدی رفیعی، اظهار کرد: آموزش و پرورش استان خوزستان همچون سال‌های گذشته آماده است تا به زوار اربعین خدمت‌رسانی کند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه آموزش و پرورش استان برای تسهیل راهپیمایی اربعین حسینی، توضیح داد: یکی از راهکارهای ما در این خصوص که سال‌های گذشته انجام می‌شد، تعطیل کردن بعضی از مدارس شهرهای هم‌جوار پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه بود تا بتوان از ظرفیت این مدارس به عنوان پارکینگ خودروهای زوار استفاده کرد. باتوجه به تمهیداتی که امسال ستاد اربعین برای پارکینگ خودروهای زوار اتخاذ کرده است، تاکنون برای این مورد نیازی به مدارس پیدا نکردیم با این وجود آموزش و پرورش همچون گذشته با تمام توان در کنار ستاد اربعین ایستاده است و در صورت درخواست ستاد، همه ظرفیت مدارس مناطق هم‌جوار پایانه‌های مرزی را در اختیار این ستاد قرار خواهد داد.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان در پایان یادآور شد: راهپیمایی اربعین جلوه‌ای از عشق حسینی در جهان است و ارج نهادن به این سنت کاری بزرگ و ستودنی است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار