اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان پیشنهاد داد:
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در واکنش به افزایش قیمت مواد معدنی، گفت: باید میزان معینی از درصد سود برای فروش مواد معدنی تعیین شود تا شاهد افزایش قیمت این مواد به هر شکلی نباشیم.
امیرحسین نظری با اشاره به افزایش قیمت مواد معدنی، اظهار کرد: با توجه به تورمی که از سال گذشته شروع شد و همه اصناف را در بر گرفت، شاهد افزایش قیمت مواد معدنی در بازار هستیم.

وی افزود: با توجه به قیمت‌گذاری‌هایی که در گذشته انجام می‌شد، نرخ سود معمول در نظر گرفته شده برای فروش مواد معدنی ۲۰ تا ۲۵ درصد بوده است اما اکنون شرایط متفاوت شده و شاهد در نظر گرفتن سودهای متفاوتی برای مواد معدنی هستیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: متاسفانه با توجه به نرخ تورم در بعضی از صنوف، نرخ مواد معدنی گاه تا صد درصد افزایش قیمت داشته است و در این زمینه پیشنهاد می‌شود میزان معین از درصدی سود برای فروش مواد معدنی تعیین شود.

نظری بیان کرد: برای در نظر گرفتن سود مشخص، باید ارائه آنالیز قیمت مواد معدنی از درب واحد و همچنین هزینه حمل بر اساس کیلومتر به صورت جداگانه محاسبه شود و سپس مجموعا این محصول با سود تعیین شده به فروش برسد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار