اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
شهردار اهواز گفت: بهسازي و اصلاح هندسي ورودي هاي اهواز از اولويت هاي شهرداري اهواز مي باشد
شهردار اهواز: بهسازي ورودي هاي اهواز اولويت شهرداري است

شوشان: موسي شاعري شهردار اهواز به عمليات اجرايي بهسازي و اصلاح هندسي ورودي هاي اهواز در محورهاي انديمشک، ملاشيه و عين دو اشاره کرد و افزود:سازمان هاي شهرداري اهواز را مکلف ساخته ايم عمليات بهسازي را با تکيه بر توانمندي هاي ذاتي خود به سرانجام برسانند.

شاعري گفت: سازمان خدمات موتوري شهرداري اهواز در اين راستا بهسازي و اصلاح هندسي ورودي اهواز -عين دو را بر عهده دارد که تاکنون 80 در صد اين پروژه را به اتمام رسانيده است.

شهردار اهواز در ادامه گفت:بهسازي آيلند  ، تکميل جدول کاري، اصلاح  زير اساس و اساس باند کندرو تا کنون در اين پروژه نهايي شده است و اکنون آماده آسفالت مي باشد.

وي گفت: در گذشته متاسفانه با رها سازي ضايعات ساختماني در طول مسير چهره ورودي شهر اهواز نامتناسب و آزار دهنده بوده که با تکميل و احداث اين پروژه  ورودي شهر سامان يافته و شاهد چشم انداز زيبا  در طول اين مسير خواهيم بود.

موسي شاعري  با اشاره به اهتمام  ويژه شهرداري  اهواز به  مناطق محروم  بيان کرد: منطقه محروم عين دو اهواز  متاسفانه ازنظر امکانات رفاهي  در گذشته  کمتر مورد توجه قرار گرفته است که اکنون  مورد توجه مسئولين و مديران  شهرداري اهواز مي باشد و در آينده نزديک  مردم  ولايت مدار اين منطقه شاهد بر خورداري از امکانات  با کيفيت شهري خواهند بود.

شهردار اهواز بيان کرد: از ابتداي تصدي مديريت شهرداري اهواز، راهبرد اقتصاد مقاومتي و صرفه جويي در هزينه ها را مدنظر داشته ام  و بر اين اساس سازمان هاي شهرداري را مامور انجام پروژه هاي شهري کرده ام.

بالاترين مقام اجرايي شهرداري اهواز بيان کرد: سازمان خدمات موتوري شهرداري اهواز از جمله سازمان هايي است که در اين راستا توانمند و سريع  عمل مي کند و ساير سازمان ها بايد به مانند آن عمل نمايند.

موسي شاعري افزود : هزينه هاي انجام پروژه ها توسط  کارکنان سازمان هاي شهرداري اهواز بسيار کمتر از هزينه هاي پيمانکاران است  و اين الگو مي تواند منشاء توسعه و انجام پروژه هاي بيشتر در آينده شود.

شهردار اهواز گفت: مي توانستم  مانند برخي از شهرداران گذشته با اعطاي پروژه هاي کلان به  پيمانکاران به صورت نمادین عمل کنم اما با در نظر گرفتن هزينه هاي بسيار بالا و کمر شکن  بر مردم  اين اقدام منصفانه نبود و موجب ناتواني و از بين رفتن سرمايه هاي شهرداري اهواز مي شد که از جيب مردم پرداخت مي شود.

شاعري در پايان از تلاش و کوشش تمامي کارکنان شهرداري تشکر کرد و گفت: به زودي شاهد به ثمر نشستن اين تلاش ها خواهيم بود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار