اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۸
برای ما جای تأسف است که چطور صندوقی که برای حمایت از هنر و هنرمندان شکل گرفته از سوابق و رزومه یکی از بنیانگذاران موج نوی سینمای ایران بی خبر است!
سازندگان لامینور می گویند که فارابی به نامه انها پاسخی نداده و صندوق اعتباری هنر نیز خواستار بررسی سوابق مهرجویی در سینما شده است.

به گزارش ایلنا ،روابط عمومی فیلم سینمایی لامینور به کارگردانی داریوش مهرجویی در واکنش به برخی خبرها درباره اختصاص وام به این فیلم متنی را در اختیار ایلنا قرار دادکه به شرح زیر است :

رضا درمیشیان در تاریخ ٢٢ مرداد در نامه‌ای به شماره ثبت ۲۵۲۱ خطاب به مدیریت فارابی نوشته‌اند و در ان اعلام کردندکه «من برای فیلم خودم نه از شما درخواستی داشته‌ام و نه انتظاری دارم، اما فکر می‌کردم حمایت از بزرگانی چون داریوش مهرجویی وظیفه بنیاد سینمایی فارابی است. عدم حمایت حضرتعالی و بنیاد فارابی را از یاد نخواهم برد و بی صبرانه منتظر تماشای تولیدات فاخرتان هستم.»

بیش از دو ماه از این نامه می‌گذرد و تا این لحظه آقای تابش هیچ گونه پاسخی به آن نداده‌اند که نشان از احترام ایشان به سینمای آقای مهرجویی باشد.

البته پیش از این صندوق اعتباری هنر هم به عنوان بازوی اجرایی فارابی با بی احترامی کامل حمایت از فیلم «لامینور» را به بررسی سوابق کاری آقای مهرجویی موکول کرده بودند!

برای ما جای تأسف است که چطور صندوقی که برای حمایت از هنر و هنرمندان شکل گرفته از سوابق و رزومه یکی از بنیانگذاران موج نوی سینمای ایران بی خبر است!!

متاسفانه برخی رسانه ها با انتشار مضمون و محتوای فیلمنامه لامینور اقدام به جوسازی علیه فیلمی در مرحله ساخت کرده اند که صحیح نیست همچنین مطلب مندرج درخصوص اختصاص وام به این پروژه و عدم اقدام آقای درمیشیان تهیه کننده فیلم برای دریافت کذب محض است.

«لامینور» فیلمی است که کاملاً بدون حمایت دولتی، بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی تولید می‌شود و عدم حمایت فارابی نشان دهنده عدم وابستگی و استقلال سازندگان فیلم است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار