اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
بررسی و گزارشی درخصوص تعداد غیبت اعضای شورای اسلامی شهرستان خرمشهر
پنجاه و هشتمین جلسه ی شورای شهر خرمشهر برای چندمین بار، بعلت غیبت سه عضو و به حد نصاب نرسیدن اعضا، صبح امروز نیز لغو شد.
شوشان خرمشهر:پنجاه و هشتمین جلسه ی شورای شهر خرمشهر برای چندمین بار، بعلت غیبت سه عضو و به حد نصاب نرسیدن اعضا، صبح امروز نیز لغو شد.
جالب اینجاست که اوضاع به گونه ای پیش رفته که به جای بررسی عملکرد اعضای شورا در خصوص میزان راندمان کار و فعالیتهای اجرایی باید تعداد غیبتها مورد بررسی قرار بگیرد.

حاتم بندری ،محمد جواد بچاری و فاخر ربیعی با پنج جلسه غیبت پیاپی و بدون هیچ توضیح رسانه ای در مورد علت غیبتشان در صدر جدول غایبین هستند. از سوی دیگر، سکوت اغلب رسانه ها(که پیش از این در مورد هر غیبت حساسیت به خرج میدادند) ،افکار عمومی ،فعالین سیاسی-اجتماعی و چهره های مؤثر شهر جای سؤال و ابهام است.

پیش از این درسال گذشته و یا در شورای سابق با چنین عملکردی از اعضای شورا مواجه بودیم و لطمات و آسیبهایی که به شهر رسید را شاهد بودیم .

چنین به نظر می رسد که مسؤلین و متنفذین (در امر شورا) طی این سالها  هیچ برنامه و طرح و ایده جدیدی به جز آبستراکسیون برای اعلام مخالفت و یا نیل به اهداف خود در نظر نداشته و ندارند و متاسفانه تحلیل اصولی، گمانه زنی هوشمندانه، ارائه برنامه و راهکار علمی و عملی و کادرسازی داخلی جایگاهی در اتاق مشورتی و افکار غایبین -شورای اسلامی شهر-ندارد.
و دیرگاهی است احترام به افکار عمومی بعنوان یکی ارزشهایی که منتخبین مردم میبایست برای آن اهمیت قائل باشند ،از بین رفته است.

طبق درخواست شوشان خرمشهر و بنا به اعلام دبیرخانه ی شورای شهر تعداد غیبتهای [غیرموجه] غیرمتوالی اعضای شورا با احتساب جلسه ی امروز به شرح زیر است:

حاتم بندری ۱۲ جلسه
محمدجواد بچاری ۱۰ جلسه
فاخر ربیعی ۹ جلسه 
امیرسامری ۶ جلسه
موسی مطوری جزیره ۳ جلسه
میلادپورحمزاوی ۲ جلسه
علی بندری ۲ جلسه

حاتم بندری،محمدجواد بچاری و فاخر ربیعی [با احتساب جلسه امروز] تا کنون ۵ غیبت متوالی داشته اند.

لازم به ذکر است اطلاعات فوق(تعداد غیبتهای اعضا) بر اساس اعلام دبیرخانه ی شورای شهر و تایید ریاست شورای اسلامی شهر(موسی مطوری جزیره) میباشد.

طبق قانون ۱۲ غیبت غیرمتوالی ویا ۶ غیبت متوالی اعضا منجر به حذف آنها و جایگزین شدن اعضای علی البدل خواهد شد.

رؤیا اکبری
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار