اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۱۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱
به گزارش شوشان، در بیانیه سازمان معلمان خوزستان آمده است: 
 
شهروندان عزیز، هم استانی های گرانمایه، جامعه فرهنگیان، معلمان و همکاران اداری، معلم عنصر اصلی در جریان آموزش است، و آموزش نیز پایه ای مهم در ساحت فرهنگ، اگر حرمت و احترامی نسبت به فرهنگیان در جامعه وجود دارد و درجه اعتبار اعتماد مردم به دستگاهها، آموزش و پرورش را در جایگاه رفیعی قرار داده است، بیشتر این مهم، مرهون زحمات همکارانی است که امروزه تنها به شان و اعتبار خود ایستاده اند و تمام ناملایمات را به جان خریدارند. 

هیچ چیزی معلم را نمی شکند،جز حمله به شان و اعتبار او! جامعه فرهنگیان، آبرو و حیثیت خود را برای آموزش فرزندان این مرز و بوم هدیه کرده اند و برهمه لازم است که برای تقویت این اعتبار و احترام بکوشند وگرنه سنگی روی سنگ آموزش و فرهنگ باقی نخواهد ماند. 

شوربختانه، در جلسه معارفه جناب آقای مودت،مدیر کل محترم آموزش و پرورش،واقعه ای تلخ و اسفبار رخ داد که دل همه حاضرین در جلسه را به درد آورد . پس از سخنرانی مدیر کل قبلی آموزش و پرورش استان جناب آقای تقی زاده ، یکی از همکاران حاضر در جلسه، جمله ای در نقد ایشان مطرح کرد که البته در زمان مناسب نبود، اما به هرحال مطرح شد. پس از آن، دونفر از بیرون سالن داخل شده و یکی از آنها سیلی محکمی به گوش همکار می نوازد. 

این وضع مورد تعجب و بهت همگان قرار می گیرد. این سیلی ،ضربه ای است به صورت فرهنگ و آموزش این استان،ضربه ای است به اعتبار نقد و درستی سنجی در ساحت اجتماعی و فرهنگی کشور و استان، ضربه ای است به اعتبار زنده باد مخالف من، ضربه ای است به آموزه دینی مدارا با مخالف! 

این سیلی زنده کردن اعتبار استبداد و خودکامگی است ، زنده کردن رفتار دوران نحس مطلق گرایی سده های پیشین است که بر صورت این ملت نواخته می شده است. 

این واقعه در آغاز مدیریت جناب آقای مودت،یک ظلم به ایشان هم تلقی می شود بدون اینکه دخالتی در شکل گیری و انجام مراسم داشته باشد. 

لازم است نهادهای ذیربط، استانداری محترم،-چند تن از معاونین و مدیرکل های حوزه استانداری در جلسه بودند - و مدیرکل محترم آموزش و پرورش،تمام مساعی خود را به کار گرفته تا ضارب شناسایی و به نهاد قضایی معرفی شود. تمام رسانه ها ،اکنون منتظر واکنش نهادهای حاضر در جلسه و مجموعه فرهنگیان ،به این رفتار زننده و ناشایست هستند. 

سازمان معلمان خوزستان، با احترام به همه کارگزاران و نهادهای گوناگون، دفاع از حرمت همه همکاران را وظیفه خود می داند. 

 با آرزوی موفقیت و بهروزی برای همگان
 سازمان معلمان ایران،شعبه خوزستان 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
سید عزت اله موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
comment
0
0
comment روزی معلمی برای ضمانت یک دانش آموز به پاسگاه رفت.
رئیس پاسگاه به حرمت معلم ضمانت او قبول کرد و دانش آموز فقیر را ازاد کرد.
وقتی که از معلم نام و نام خانوادگی او را برای صورتجلسه ضمانت پرسیدند.
معلم رو به فرمانده پاسگاه کرد و گفت من آینده هستم.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
comment
0
0
comment عاملین [...] بودند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار