اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱
جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع):
جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) با بیان اینکه ما با آمریکا سر سازش نداریم، گفت: آمریکایی‌ها قطعا این آرزو را که نظام مقدس اسلامی یک روز از سر سازش به گفت‌وگو با آن‌ها در بیاید، به گور خواهند برد.
سردار غلامحسین غیب‌پرور امروز (۱۳ آبان‌) در پایان راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان اهواز، اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که توفیق حضور در بین مردم انقلابی خوزستان به ویژه دانش‌آموزان نصیبمان شد. درود خدا بر مردم خطه عشق و شهادت خوزستانِ قهرمان و تمامی اقوام که در طول ۴۰ سال گذشته باعث اعتلای انقلاب اسلامی شدند؛ اقوامی که به نحوی برای انسجام و پیشرفت انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

وی با اشاره به ۱۳ آبان‌ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، افزود: سخن این است که چرا ما نمی‌توانیم از در سازش و رفاقت با آمریکا بیرون بیاییم؟ و هر عدم سازشی دلیل می‌خواهد. نسل جوان حتما باید این نکته را دریابند که البته این موضوع را متوجه شده‌اند، اما مرور آن مثمر خواهد بود. فرهنگیان نیز که در این اجتماع حضور دارند همان طور که سال‌های گذشته به وظایف انقلابی خود عمل کردند، امروز نیز به این وظایف عمل می‌کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) گفت: ماجرای انقلاب اسلامی با رژیم آمریکا حداقل سابقه حدود ۷۰ ساله دارد. چگونه رژیم آمریکا، دولت قانونی مصدق را سرنگون کرد؟ البته آن دولت ملی فریب خورد و فکر کرد می‌تواند با آمریکا مذاکره کند و همین باور غلط دولت قانونی کشور را از پای در آورد.

به گزارش ایسنا، غیب‌پرور ادامه داد: چگونه می‌شود رهبر انقلاب اسلامی را که نقطه امید همگان است، تبعید می‌کنند؟ چگونه در سال‌های قبل از انقلاب عرصه سیاسی را تسلط می‌کنند؟ عرصه فرهنگی را مسلط می‌شوند و اقتصاد کشور را در اختیار می‌گیرند؟

وی افزود: یک رئیس دانشگاه قرار بود جابه‌جا شود اما تا زمانی که سفیر آمریکا اجازه ندهد، این کار امکان‌پذیر نبود. دولت شاه در حد جابه‌جایی یک رئیس دانشگاه هم اختیار نداشت. همه عرصه‌ها تحت تسلط آمریکایی‌ها بود و حتی نیروهای مسلح زیر نظارت دقیق ایالت متحده آمریکا بودند.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) بیان کرد: ماجرای آمریکا قبل از انقلاب به تنهایی کافی است تا همچنان نسبت به آن‌ها اخم کنیم. انقلاب پیروز شد اما آن‌ها نه‌ تنها در زمینه جبران برنیامدند، بلکه دشمنی را ادامه دادند.

غیب‌پرور با اشاره به اقدامات آمریکا در پی دشمنی با انقلاب اسلامی ایران، گفت: چه کسی به شاه پناه داد؟ کدام دولت میلیاردها دلار از دارایی‌های کشور ایران را بلوکه کرد و تا کنون پس نداده است؟ کدام رژیم بود که به انقلاب نوپای اسلامی و مردمی ایران دهن‌کجی کرد؟

وی ادامه داد: کدام رژیم بود که علمای ما را کف خیابان‌ها ترور کرد؟ شهید آیت‌الله دستغیب، بهشتی، رجایی، باهنر، مدنی، طباطبایی و قدوسی، چه کرده بودند که کف خیابان‌ها ترور شدند. البته خط ترور مخصوص علمای ما نبود بلکه مردم عادی مانند قشر دانش‌آموز و دانشجو را نیز در کف خیابان‌ها به خاک و خون کشیدند.

به گزارش ایسنا، جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) تصریح کرد: کدام رژیم است که منافقین را تقویت کرد و هزاران شهید از ناحیه نفاق بر این انقلاب تحمیل شد؟ سرمایه‌های انسانی ما را ترور کردند و به خاک و خون کشیدند، آیا هنوز باید گفت چرا ما سر سازش با آمریکا نداریم؟

غیب‌پرور عنوان کرد: جنگِ هشت ساله یکی دیگر از عرصه‌ها است؛ جنگی که چندین سال بر این مردم مظلوم که تنها ادعای آن‌ها خواستن اسلام بود، تحمیل کردند.

وی بیان کرد: امام بزرگوار به ما آموزش داده بودند که فلسفه انقلاب اسلامی، دین‌خواهی و موحد بودن است. ما نمی‌خواهیم نوکر باشیم. این را چگونه باید فریاد زد. هشت سال جنگ را به ما تحمیل و در وسعت حدود ۱۳۰۰ کیلومتر، شهرهای ما را بمباران کردند. آیا کسی می‌تواند بمباران دزفول را فراموش کند؟

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) افزود: آیا یادمان رفته در ماه‌های نخست جنگ تحمیلی در زمان غروب کسی نمی‌توانست در خیابان‌ها آزادانه تردد کند؟ اما مردم غیور اهواز زیر بمباران ماندند و هواپیماهای صدام عفلقی در این آسمان تاب می‌خوردند. چه کسی از صدام حمایت و او را تقویت کرد؟ آیا کسی غیر از رژیم ایالات متحده بود؟

غیب‌پرور عنوان کرد: ما به ساحت مقدس شهیدان خادم هستیم. شهدا تا ابد نقطه امید و افتخار ما هستند. ده‌ها هزار نفر از سرمایه انسانی این کشور را شهید کردند تا نظام و انقلاب نباشد. حصر اقتصادی را آغاز کردند. شیطنت‌هایشان را در همه عرصه‌ها حتی برای یک ساعت متوقف نکردند.

وی ادامه داد: پس از زمان جنگ تحمیلی، خط نفوذ را گشودند و این جریان نفوذ تاکنون همچنان تهدیدی برای انقلاب اسلامی است. آیا فتنه سال ۷۸ در کوی دانشگاه را فراموش کرده‌ایم؟ چه کسانی در کف خیابان‌ها ادعا کرده‌اند که می‌خواهند در مقابل انقلاب اسلامی بایستند؟ پس از ۱۰ سال فتنه پیچ در پیچ سال ۸۸ را طراحی کردند. در پی این شیطنت‌ها برخی‌ها فریب خورده بودند اما بعضی از این افراد، تعمدا سر سفره نامبارک اهل فتنه نشستند اما بیداری رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشمندی ملت غیور ایران اسلامی، بساط فتنه نامبارک را جمع کرد. اما باز هم آمریکا کوتاه نیامد.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) افزود: آمریکا این پروژه ناقص و ضعیف برجام را بر ما تحمیل کرد اما اول خودشان بدعهدی کردند و از برجام خارج شدند. اگر قرار باشد دشمنی‌های آمریکا را به طومار تبدیل کنیم، خدا می‌داند طول این طومار چقدر خواهد شد. همه این موارد تنها بخشی از خصومت آمریکا درمورد مردم ایران اسلامی است.

غیب‌پرور گفت: چه کسی داعش را در خارج از مرزهای ایران اسلامی ایجاد کرد؟ چه کسی مردم غزه را به خاک و خون کشیده است؟ چه کسی قسم خورده است که امنیت رژیم جعلی اسرائیل را تضمین کند؟ چه کسی غائله کشور مظلوم یمن را پشتیبانی می‌کند؟ چه کسی این روزها حتی عراق و لبنان را عرصه رفت و آمد نامبارک خود قرار داده است؟

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: مردم بزرگوار و مظلوم عراق نباید در مقابل توطئه‌های آمریکایی‌ها به گونه‌ای رفتار کنند که نظام‌شان دچار مشکلات عدیده‌ای شود. مردم عراق ملتفت هستند که پشت جریاناتی که در عراق می‌گذرد، دستان کثیف ایالات متحده است. البته بسیاری از مسائلی که در عرصه عراق ورق می‌خورد، حکایت از مظلومیت مردم عراق دارد. مردمی که عدالت را می‌خواهند و حقوق مسلمی دارند که باید مسئولین عراق به این موضوع توجه کنند.

غیب‌پرور با بیان اینکه آمریکا در عرصه لبنان نیز خباثت‌هایی می‌کند، تصریح کرد: دوستی با آمریکا برای ما نامفهوم است و ما این موضوع را درک نمی‌کنیم زیرا عقبه ۷۰ ساله را نگاه می‌کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) بیان کرد: هیچ کدام از رئیس جمهورهای آمریکا با صداقت رفتار نکرده‌اند. اگر بخواهیم برخی رفتارها را صداقت نامگذاری کنیم، این مرتیکه یله از افراد قبلی بهتر است. حداقل راست می‌گوید و عنوان می‌کند که نفت منطقه را می‌خواهد. راست می‌گوید که می‌خواهد سر به تن ما نباشد گرچه این‌ها صداقت نامگذاری نمی‌شوند.

وی گفت: همانطور که رهبر انقلاب اسلامی روز گذشته فرمودند آمریکا همان آمریکا است؛ درست است که ضعیف شده اما این گرگ درنده‌تر و وحشی‌تر شده است.

به گزارش ایسنا، غیب‌پرور ادامه داد: امروز راه ماندگاری انقلاب اسلامی مانند گذشته در دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی است. ماندگاری انقلاب اسلامی به واسطه این است ما بر اصول‌مان ایستادگی کرده‌ایم. یکی از اصول مسلم انقلاب اسلامی، دشمن‌ستیزی ما است. ما با آمریکا سر سازش نداریم. ما نمی‌توانیم با تبسم رخ در رخ آمریکا بیاندازیم و این موضوع محال است. بنابراین مقاومت و ایستادگی، راهبرد اساسی و اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) گفت: آمریکایی‌ها قطعا این آرزو را که نظام مقدس اسلامی یک روز از سر سازش به گفت‌وگو با آن‌ها در بیاید، به گور خواهند برد. اگر بعضی‌ها نیز به اروپایی‌ها لبخند می‌زنند و دلشان می‌خواهد دائما دنبال آن‌ها بدوند و گفت‌وگو کنند، از دار خارج نیست. یا این‌ها جزو جوخوار انقلاب هستند و نمی‌فهمند که چه بر این انقلاب گذشته است و آمال انقلاب اسلامی کجاست، یا آنکه خدای ناکرده دست‌شان در کاسه همان‌ها است. من چیزی به جز این دو تحلیل بلد نیستم.

وی بیان کرد: همه ما باید بدانیم آینده انقلاب اسلامی روشن است. جهان آبستن تحولات بزرگی است و اتفاقات مبارکی در عرصه عالم خواهد افتاد. این انقلاب به صورت قطعی، آمدن عزیز عدالت‌گستر را که چشم عالمیان در انتظار آن نشسته، زمینه‌سازی می‌کند. انقلاب اسلامی راه خود را می‌پیماید و شکوهمندتر از هر زمانی به راه خود ادامه خواهد داد. دشمن شاید راه و حرکت ما را کُند کند اما حرکت ما را متوقف نخواهد کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) گفت: این خواست خداوند است که ایران اسلامی کانون عدالت با حضور نماینده ولی فقیه در سراسر جهان شود. ما عدالت را پیوسته و آمیخته به حضور ولی فقیه می‌دانیم.

غیب‌پرور گفت: آمریکایی‌ها خیر و منافع ما را نمی‌خواهند و اگر لبخند هم می‌زنند، خدا می‌داند به کمترین چیزی که قانع هستند، حیات انقلابی است. آن روزی که ما دست از انقلاب اسلامی برداریم و اهل بیت را کنار بگذاریم و با تعالی و حیات‌بخش قرآن کریم خداحافظی کنیم، روز تسلط آمریکا بر این سرزمین خواهد بود که این موضوع محال است. ما آمده‌ایم که انقلاب اسلامی را زمینه‌ساز حکومت اسلامی مهدی عزیز کنیم.

انتهای پیام
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار