اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹
آیین تودیع و معاوفه معاونت فنی و توسعه شرکت آبفا روستایی خوزستان برگزار شد و مصطفی مهرانفر بعنوان سرپرست این معاونت منصوب شد.
عادل حرباوی در این آیین با قدردانی از زحمات و تلاش عبدالهادی ساداتی معاونت سابق فنی و توسعه این شرکت گفت: پاکدستی، امانتداری و تعهد بهمراه تجربه و تخصص در کار مهمترین ویژگی های معاونت سابق فنی و توسعه بود که برای مجموعه آبفا روستایی خوزستان بعنوان یک قوت قلب تلقی می شد.

سرپرست شرکت آبفا روستایی خوزستان ادامه داد: مشکلات فراوان مالی و کمبودهایی که منجر به عدم سرعت بخشی در پیشرفت پروژه ها می شود، کار را سخت و طاقت فرسا کرده است و تعهد و دلسوزی نسبت به این مسوولیت را می توان بعنوان یک شاهکار و از خودگذشتگی اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه عبدالهادی ساداتی معاونت سابق فنی و توسعه به سمت قائم مقامی شرکت آبفا روستایی منصوب خواهند شد، گفت: تجارب و تخصص کسب شده همچنان برای پیشبرد اهداف آبفا روستایی و خدمت رسانی به اهالی شریف روستایی پر اهمیت است.

حرباوی با بیان اینکه در راستای هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت های موجود در شرکت تصمیم بر آن شد تا تغییراتی در این معاونت بوجود آوریم، گفت: انتظار می رود ۳ اصل دریافت اطلاعات و داده های مناسب، بهره گیری از تجارب و ظرفیت های افراد و مشورت گیری از معاونت سابق و نیروهای توانمند و کاردان و متخصص در کار همواره مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: بهره گیری از تجارب و موفقیت های بدست آمده بویژه از معاونت سابق فنی و توسعه قطعا راهگشاست و در پیشبرد اهداف شرکت که تامین آب شرب پایدار و بهداشتی برای اهالی شریف روستایی است تاثیر گزار است.

در ادامه معاونت سابق فنی و توسعه شرکت آبفاروستایی خوزستان اظهار کرد: تصمیم گیری ها باید بر مبنای واقعیت و اصل خدمت رسانی به اهالی شریف روستایی صورت پذیرد.

عبدالهادی ساداتی با اشاره به موضوع ادغام شرکت های آبفا شهری و روستایی گفت: نکته مهم این است که کارکنان مجموعه تلاشگر و جهادی آبفا روستایی بخوبی دیده شوند.

وی افزود: تامین آب شرب با کیفیت در روستاها باید بخوبی دیده شود و شرایط به گونه ای رقم نخورد که کارکنان آبفا روستایی و اهالی شریف روستایی متضرر شوند.

مصطفی مهرانفر سرپرست معاونت فنی و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان با تشکر از تلاشهای ساداتی ابراز امیدواری کرد: ادامه این مسیر با حمایت و پشتیبانی معاونت سابق و کارشناسان و متخصصین می تواند موفقیت آمیز باشد.

وی افزود: علیرغم کمبودها و مشکلات مالی که وجود دارد، اما از هیچ تلاش و کوششی برای خدمت رسانی به اهالی شریف روستایی کوتاهی نخواهد شد و اصل بر پیشبرد اهداف شرکت خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار