اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
مردم انتظار دارند که مسئولان با تعامل و همدلی کارها را پیش ببرند و این مهم موجب کاهش مشکلات مردم و توسعه استان شود.

شوشان: فاز نخست مجموعه فرهنگی، ورزشی غدیر در کوی علوی اهواز که با حضور حجت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه خوزستان و امام جمعه اهواز، آیت الله حیدری و فرحانی نمایندگان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، استاندار خوزستان،  فرماندار اهواز، شهردار اهواز، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز به بهره برداری رسید.


نیازمند توجه بیشتر به مناطق کم برخوردار هستیم

 حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، در این مراسم گفت: در روایات متعدد اوقات انسان به چهار بخش تقسیم شده که یکی از این بخش ها، پرداختن به ورزش است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه نظام اسلامی توجه ویژه‌ای به مناطق غیربرخوردار دارد، افزود: تلاش کنیم بستر‌ها را به نحوی آماده کنیم تا قشر غیربرخوردار از مجموعه‌های فرهنگی ورزشی استفاده بکند؛ چنین مجموعه‌هایی بستری برای استفاده از آموزه‌های دینی خواهد بود.


همدلی و همکاری مسئولان استان باعث کاهش مشکلات می شود

همچنین در این مراسم آیت‌الله محسن حیدری نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: این افتتاحیه پیام‌هایی دارد. یکی از آن رویکرد مبارک شهرداری و شورای شهر برای توسعه متوازن امکانات در محله‌های مختلف شهر اهواز است.

وی با اشاره به اینکه برخی مناطق در شهر اهواز از امکانات کمتری  برخوردار هستند، افزود: باید تلاش شود کاهش فاصله بین امکانات در محله‌های مختلف اهواز محقق شود.

آیت الله حیدری با بیان اینکه همگان در ثواب راه اندازی چنین مجموعه‌هایی سهیم هستند، ادامه داد: باید  تعامل، همکاری، همدلی و یکدلی موجود میان مجموعه‌ها کماکان ادامه داشته باشد؛ هر پیشرفتی در کشور مرهون یکدلی و همدلی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مردم انتظار دارند که مسئولان با تعامل و همدلی کارها را پیش ببرند و این مهم موجب کاهش مشکلات مردم و توسعه استان شود.

وی ادامه داد: از شورای اسلامی شهر، شهرداری، فرمانداری، استانداری و سایر نهاد‌ها و ارگان‌ها ضمن تشکر در به سرانجام رساندن پروژه حال حاضر انتظار همدلی و همکاری بیشتر را می‌خواهیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید از جوانان منطقه برای حضور در مناسبات دعوت شود، گفت: مجموعه فرهنگی ورزشی غدیر برای برگزاری جشن‌های ملی و مذهبی و مناسبت‌های دینی بصورت بهینه مورد استفاده قرار بگیرد.


 تاکید رهبر معظم انقلاب بر محرومیت زدایی است

«حجت الاسلام عبدالکریم فرحانی» نیز در این مراسم با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره بر محرومیت زدایی تاکید داشته اند عنوان کرد: غفلت از قشرهای نیازمند حمایت به هیچ وجه قابل قبول نیست.

 نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین بر پیگیری مسئولان برای اتمام پروژه ها تاکید کرد و گفت: از نماینده ولی فقیه در خوزستان، استاندار خوزستان، شهردار جوان و فعال، شورای اسلامی شهر اهواز به جهت تلاش های اثرگذار تشکر می کنم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار