اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۸
اداره‌کل مدیریت بحران خوزستان در خصوص ورود سامانه بارشی اطلاعیه‌ای آنی صادر کرد.
در اطلاعیه آنی امروز (۲۱ آبان‌ماه) اداره‌کل مدیریت بحران خوزستان آمده است: "با توجه به اطلاعیه امروز اداره‌کل هواشناسی خوزستان در خصوص ورود سامانه بارشی و بالا بودن ضرایب ناپایداری از اوایل روز جمعه هفته جاری (۲۴ آبان‌ماه) تا اواخر روز جمعه هفته آینده (۱ آذرماه) به تدریج افزایش ابر، به طور متناوب رگبار باران، بارش‌های فراگیر همراه با رعد و برق، تندبادهای لحظه‌ای و احتمال ریزش تگرگ در سطح خوزستان پیش‌بینی شده است.

همچنین احتمال بارش رگباری باران و رعد و برق و تندباد لحظه‌ای با احتمال تگرگ در اغلب مناطق استان خوزستان مورد انتظار است.

در این راستا دستگاه‌های اجرایی علاوه بر اتخاذ کلیه تمهیدات لازم و ابلاغ جهت انجام اقدامات پیشگیرانه و مورد نیاز، نسبت به آماده‌باش واحدهای تابعه سطح استان و شهرستان و برقراری کشیک شبانه‌روزی اقدام کنند. به رانندگان نیز جهت احتیاط هنگام تردد در جاده‌های کوهستانی و پرخطر اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش ایسنا در ادامه این اطلاعیه آمده است، همچنین بازدید مستمر مناطق در معرض خطر و دستور انجام اقدامات لازم مانند مسدود کردن جاده‌های حادثه‌خیز در صورت ضرورت با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط و نیروهای نظامی و انتظامی طبق ضوابط، اطلاع‌رسانی به شهروندان به ویژه بیماران، مسافرین، روستاییان، کشاورزان، صیادان، دامداران و افراد ساکن در مناطق در معرض خطر وقوع سیلاب، صاعقه، تگرگ، آبگرفتگی و تندباد جهت رعایت توصیه‌های ایمنی و اتخاذ سایر تدابیر مورد نیاز جهت پیشگیری یا کاهش آثار حوادث احتمالی اقدام لازم را انجام داده و گزارش اقدامات به عمل آمده را به این اداره‌کل ارسال کنند." 
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار