اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
مدیر امور موسسات پارک علم و فناوری خوزستان:
مدیر امور موسسات پارک علم و فناوری خوزستان با بیان این‌که ایده‌های رسیده به جشنواره ایتاپ، نشان دهنده وجود فکر خلاق و مسئولیت‌پذیری است، گفت: به دنبال این نیستیم که تنها رویدادی را برگزار کنیم، بلکه به دنبال کسب دستاوردهایی از این جشنواره‌ها هستیم.
مهران آقاخانی در مراسم اختتامیه جشنواره ایتاپ با محوریت مدیریت شهری، اظهار کرد: در سال 91-90 که مراکز رشد به تدریج در پارک علم و فناوری تاسیس می‌شدند، با مشکل تعداد کم ایده‌های ارائه شده به مراکز رشد مواجه بودیم. از آن زمان تصمیم گرفته شد که جشنواره‌هایی مانند استارتاپ ویکند و ایده شو برگزار شوند. هدف از برگزاری این جشنواره‌ها شناساندن مراکز رشد به جامعه مخاطبان که عمدتا فارغ التحصیلان هستند و گسترش فرهنگ ایده‌پردازی و خلاقیت در جامعه است. با توجه به تجربیات کسب شده در طی این سال‌ها به تدریج سعی کردیم، روابط خود را با دانشگاه‌های استان گسترش دهیم و در برگزاری رویدادها از سازمان‌های متولی کمک بگیریم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: هدف نهایی از برگزاری این رویدادها این است که خروجی‌های چنین جشنواره‌هایی در حقیقت ورود به مراکز رشد در پارک علم و فناوری باشند و به دنبال این نیستیم که  تنها رویدادی  را برگزار کنیم، بلکه به دنبال کسب دستاوردهایی از این جشنواره‌ها هستیم.

مدیر امور موسسات پارک علم و فناوری خوزستان گفت: در پارک علم و فناوری اشخاصی هستند که فعالیت خود را از جشنواره‌ها آغاز کردند و اکنون توانسته‌اند با حمایت‌های مادی و معنوی مراکز رشد، شرکت‌هایی تاسیس کنند. در واقع هدف نهایی ما از برگزاری جشنواره‌ها و رویدادها رسیدن به این مرحله است.

وی با بیان این‌که در استان صنعتی زندگی می‌کنیم که باعث ایجاد فرهنگ خاصی شده است، عنوان کرد:‌ خوشبختانه نسل جدید نسل خلاقی است که دارای ایده‌های بسیاری است. 71 ایده به جشنواره ایتاپ رسیده است که نشان دهنده وجود فکر خلاق و مسئولیت‌پذیری است.

به گزارش ایسنا، اختتامیه جشنواره ایتاپ با محوریت مدیریت شهری با همکاری پارک علم و فناوری خوزستان و دانشگاه پیام‌نور اهواز روز گذشته (28 آبان‌ماه) برگزار شد. 71 ایده به جشنواره ارسال شد که از این تعداد 13 ایده انتخاب و مورد داوری نهایی قرار گرفتند. در پایان نیز 3 ایده به عنوان ایده‌های برتر انتخاب شدند و از صاحبان ایده‌ها تقدیر شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار