اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
استاندار خوزستان گفت: نقش بسیج در مقابله با آشوبگران، اشرار و دشمنان قسم خورده نظام در اغتشاش‌های اخیر موثر بود.
غلامرضا شریعتی روز سه شنبه در تجمع بزرگ ۱۵ هزار نفری اقتدار بسیجیان خوزستان در چهلمین سالروز تشکیل بسیج درمحل پادگان امام خمینی (ره) اهواز اظهار داشت:اهمیت وجود بسیج بر هیچکس پوشیده نیست چرا که بسیج مستضعفین بود که در اداره جنگ تحمیلی پا به پای نیروهای مسلح از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

وی افزود: مجاهدت و ایثارگری بسیجیان سرنوشت جنگ را به نفع کشورعزیزمان تغییر داد و می توان گفت بسیج دین خود را به انقلاب و این نظام اسلامی ادا کرده است.

استاندار خوزستان ادامه داد: بسیج در تمامی صحنه‌ها بیدار بوده و هیچگاه به خواب عمیق فرو نرفته است چرا که دشمن به دنبال یک فرصت مناسب برای نفوذ است.

وی تصریح کرد: نیروهای بسیجی در بحران های اخیر بخصوص سیل و زلزله با تمام ظرفیت در مناطق محروم به مردم خدمت رسانی کردند و در کنار دولت بودند.

شریعتی یاداور شد: در اغتشاش های اخیر نیز عده ای معدود چارچوب های نظام را هدف قرار داده بودند که بازهم بسیج نقش سرنوشت سازی داشت و با رشادت های خود به این آشوبگران فرصت جولان دادن نداد.

وی اظهار داشت: اکنون نیز بسیجیان عوامل اصلی ، محرکان، برنامه ریزان اغتشاش ها را مانند موش از لانه های خود بیرون می کشند و این رشادت ها هیچگاه از ذهن ها بیرون نمی رود.

استاندار خوزستان گفت: معرفی آشوبگران و تخریب کنندگاه اموال عمومی به مردم یکی از رسالت های بسیج است چرا که این افراد دل فرزندان ما را لرزاندند و باید به سزای اعمال خود برسند.

وی بیان کرد: اتحاد و همبستگی خوبی در استان وجود دارد و تلاش دولتمردان نیز بر این است که تحریم های ظالمانه و فشارهای کمرشکن دشمن را تعدیل کنند و اجازه ندهند بار این سختی ها تنها بر دوش مردم باشد.

شریعتی افزود: ایستادن مقابل زورگویی های دشمن سختی هایی را نیز به دنبال دارد که مردم صبور ما این سختی ها را تحمل کرده اند چرا که قصد ندارند وابسته استکبار باشند.

وی اظهار داشت : همواره خواستار تعامل با جهان هستیم اما این تعامل باید دوطرفه باشد؛ ملت ایران انقلاب کردند تا عزت خود را حفظ کنند و سختی های پیرامون آن را نیز تحمل کردند.

استاندار خوزستان بیان کرد: سیاست های دولت برای کاهش فشارهای اقتصادی روی اقشار ضعیف جامعه و افزایش تعامل بین مردم و مسئولان است.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار