اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۳۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
/صدای خوزستانی‌ها/
قیمت بنزین اصلاح شد، عده‌ای اعتراض کردند، اعتراضات به خشونت کشیده شد و اینترنت قطع شد، مخاطبان می‌پرسند، آیا با گذشت چند روز از ناآرامی‌ها و دستگیری اغتشاش‌گران، تداوم قطعی اینترنت همچنان توجیه پذیر است؟
شوشان: علی‌رغم اینکه آرامش به بسیاری از شهرهای کشور که پس از اعلام اصلاح نرخ بنزین با تنش و تشنج مواجه شده بودند بازگشته، اما بر خلاف دیگر استان‌ها، خوزستان همچنان از دسترسی به اینترنت و خصوصا اپلیکیشن‌های پرطرفداری مثل واتس‌اپ و اینستاگرام با محدودیت مواجه است و حتی فیلترشکن‌هایی که دسترسی کاربران توییتر و تلگرام را ممکن می‌کرد نیز با اختلال مواجه شده است و حتی یک جستجوی ساده در اینترنت نیز امکان‌پذیر نیست.

در این میان اگرچه برخی اپلیکیشن‌های اینترنتی مثل اسنپ و تپسی و سایت‌های خرید بلیط سینما، تئاتر و کنسرت و همچنین خبرگزاری‌های داخلی با امکان دسترسی کاربران ایرانی به کار خود ادامه می‌دهند، اما بسیاری از کسب‌وکارهای اینترنتی با مشکل مواجه شده و دانشجویان، مسافران خارج از کشور و آژانس‌های مسافرتی هم دچار مشکلات عدیده شده‌اند.

انتظار می رود شورای تامین استان خوزستان این امر را بعنوان یک مطالبه مردمی در اولویت دستور کار خود قرار دهد و مانع ایجاد نارضایتی بین آحاد مردم شود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
شهروند اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
comment
0
0
comment از اینکه صدای مردم رو به گوش مسؤلین میرسونید متشکرم.
comment
رهرو ولایت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
comment
0
0
comment آفرین بر این رسانه که تنها صدای مردم انقلابی و ولایتمدار خوزستان، بوده. سپاس که به فکر ما بودید.

در برهه زمانی اخیر رسانه‌های مردمی و غیر مردمی را شناختیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار