اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
رییس کمیسیون بازرگانی اتاق بازرگانی اهواز:
رییس کمیسیون بازرگانی، حمل و نقل و گمرک اتاق بازرگانی اهواز گفت: صادرات به عراق از مرزهای خوزستان بدون هیچ وقفه‌ای در حال انجام است.
محمد عبیاوی با اشاره به روند صادرات کالا به کشور عراق پس از ناآرامی‌های اخیر در این کشور، اظهار کرد: هیچ مساله خاصی در زمینه صادرات کالا به کشور عراق وجود ندارد و باوجود مسایلی که درخصوص تردد زائران ایرانی به این کشور وجود دارد اما صادرات بدون هیچ وقفه‌ای در حال انجام است.

وی افزود: از اولین روز ناآرامی‌ها در کشور عراق تا کنون روند صادرات کالا از سوی ایران متوقف نشده است و خوشبختانه شاهد صادرات کالا از مرزهای چذابه و شلمچه به این کشور هستیم و هیچ مساله‌ای در بحث بارانداز کالا در این دو مرز در استان خوزستان وجود ندارد.

رییس کمیسیون بازرگانی، حمل و نقل و گمرک اتاق بازرگانی اهواز تصریح کرد: در حال حاضر واردات یکسری از کالاها از سوی عراق برای ورود به این کشور ممنوع اعلام شده است و تجار باید برای صادرات کالا به این کشور چنین مواردی را در نظر بگیرند تا در مرز دچار مشکل نشوند و کالای آن‌ها برگردانده نشود.

عبیاوی ادامه داد: صادرات کالاهایی که از سوی عراق به این کشور آزاد است، هیچ مساله‌ای ندارد و بازرگانان می‌توانند بدون هیچ مشکلی به عراق صادرات داشته باشند. در این زمینه از مرز چذابه روزانه حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ دستگاه کامیون وارد عراق می‌شود و به صادرات کالا اقدام می‌کنند.

وی خاطرنشان‌کرد: دولت عراق همکاری خوبی را در زمینه صادرات کالا به این کشور دارد و خوشبختانه مساله خاصی را در این زمینه شاهد نیستیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار