اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
سردار اشتری تصریح کرد: ناجا در حوادث اخیر خوش درخشید و این مسئله بایستی برای گروه ها و افراد تأثیرگذار تبیین شود.
به گزارش خبرنگار شوشان،سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کل کشوربا هدف تجلیل از مقام شامخ شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به همراه سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان و جمعی از فرماندهان یگان ویژه امام جمعه دزفول  در شوش دانیال منزل شهید"رضا صیادی" حضور یافت و با مادر و خانواده این شهید دیدار کرد.
 سردار حسین اشتری در این دیدار ضمن ابلاغ سلام فرماندهی معزز کل قوا به خانواده شهید صیادی گفت: امروز امنیت مطلوبی در کشور به برکت عنایت خداوند، خون شهدا و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) داریم.
وی با بیان اینکه راه شهدا ادامه دارد، تأکید کرد: همواره قدردان ایثارگری‌های شهدا و خانواده هایشان هستیم.
عالی‌ترین مقام انتظامی کشور بیان کرد: مقام معظم رهبری همواره ارتباط و تکریم خانواده معظم شهدا را به مسئولان و آحاد جامعه تاکید کرده اند.

سردار اشتری تصریح کرد: ناجا در حوادث اخیر خوش درخشید و این مسئله بایستی برای گروه ها و افراد تأثیرگذار تبیین شود.

در این دیدار مادر شهید "رضا صیادی" هم با ابراز خرسندی از حضور فرمانده ناجا گفت:: تک تک نیرو‌های پلیس را فرزندان خود می‌دانم و به وجود دلاورمردانی، چون سرداراشتری وسردار عباس زاده افتخار می‌کنم. و خوشحالم که فرزندم فرمانده هایی همچون شما داشته
همواره دعاگوی شما و همه کارکنان نیروی انتظامی هستم.

در این نشست صمیمانه ضمن ابلاغ "سلام" مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به خانواده شهید، با اهدای لوح و هدیه از خانواده شهید "رضا صیادی" تجلیل شد.

 شهید سروان "رضا صیادی" روز دوشنبه (۲۷ آبان سال ۹۸) برای مقابله با ناامن کنندگان حریم امنیت کشور در درگیری مسلحانه با اشرار در شهرستان ماهشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار