اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴
سیدکریم حسینی:
معاون سابق سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان و داوطلب انتخابات مجلس یازدهم گفت: در بعد بین‌المللی نیاز به یک مجلس انقلابی و یک مجلس با مواضع مشخص و تعیین حدود و خطوط موافق منافع ملی و کشور داریم.
سیدکریم حسینی که صبح امروز (سه‌شنبه) برای ثبت‌نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات فرمانداری اهواز حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید مهم‌ترین ضعف مجلس فعلی چیست و برای اصلاح آن چه اقدامی مدنظر شما است؟ اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین نقاط ضعفِ متوجه مجلس شورای اسلامی، نداشتن ارتباط مستمر در طول چهار سال با مردم است. نداشتن موضع مشخص و شفاف در خصوص مسائل داخلی و خارجی نیز از دیگر نقاط ضعف است.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان خوزستان بیان کرد: امروز مسائل و چالش‌هایی در کشور و استان داریم که نیاز به موضع‌گیری شفاف و مشخص دارند و نمایندگان مجلس نیز به عنوان صدای مردم و به عنوان کسانی که چهار سال وکالت مردم را بر عهده دارند، باید این موضوع را در طول چهار سال مدنظر داشته باشند و در تمام حوادثی که در کشور، استان و شهرستان‌های حوزه انتخابیه خود اتفاق افتاده است، مواضع مشخص و شفافی را اتخاذ کنند.

وی افزود: در بعد بین‌المللی نیز نیاز به یک مجلس انقلابی و یک مجلس با مواضع مشخص و تعیین حدود و خطوط موافق منافع ملی و کشور داریم؛ موردی که در چهار سال گذشته کمتر شاهد آن بودیم.

این داوطلب انتخابات مجلس یازدهم در پاسخ به این سوال که به نظر شما مهم‌ترین مشکل فعلی حوزه انتخابیه شما (اهواز) چه چیزی است و در صورت راهیابی به مجلس، چه اقدامی برای رفع آن خواهید داشت؟ گفت: با توجه به داشته‌ها و ذخیره‌های خدادادی و همچنین مردم غیور و وفاداری که خوزستان دارد، این استان نیاز به توجه بیش از پیش به ویژه در بعد معیشتی و اقتصادی دارد. یکی از محورهایی که باید با برنامه‌ریزی و به صورت مشخص به دنبال رفع آن باشیم، مشکل اشتغال جوانان است. همچنین در سپردن مسئولیت‌ها و مدیریت‌ها، اولویت باید با افراد بومی و هم‌استانی‌های خودمان باشد.

وی در پایان نیز با بیان این‌که هنوز هزینه‌ای برای بحث حضور در انتخابات نداشته است، عنوان کرد: قطعا هر هزینه‌ای شود، قابل ارائه و شفاف است و پس از اعلام نتایج نیز اعلام خواهد شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار