اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
شوشان - علی عبدالخانی :
فلسفه اصلی و نهایی انتخابات مجلس چیزی جز این نیست که مردم شخصی که یار و یاور و عاشق و غمخوار آنهاست را انتخاب می کنند تا مدافع و حافظ منافع آنان در مرکز قانونونگذاری باشد.
این صحیح است که یافت چنین مصادیقی کار آسانی نیست و بسیاری از کاسبکاران و منفعت طلبان با توسل به هزینه های هنگفت و با کمک دلالان و کارچاق کنان انتخاباتی و بکارگیری حربه های مختلف تبلیغاتی در فصل انتخاب شکلی مردمی بخود می گیرند و بدون اینکه به گذشته ی منفعت محورانه خود رجوعی داشته باشند، با جعل عنوان زیبای مردم و مردمی بودن تلاش می کنند تا با سوار شدن بر افکار عمومی وارد پارلمان شده و به منفعت محوری و کاسبکاری سابق خود ابعاد جدیدتر و بزرگتری ببخشند.
متاسفانه نگاه امروزین به مجلس نگاهی منفعت گرایانه و نه عاشقانه است و به قول یکی از دوستانِ فعال، ادعای مردمی بودن آنان بمحض کسب اعتماد مردم به پایان می رسد و همه هم و غمشان به سعادت آباد نشینی و بهره مندی حداکثری مالی و مادی تبدیل می شود. در رجوع به انتخابات های قبلی نمونه های متعددی از این قبیل اشخاص را می توان نام برد.

هر چه به اسفند ماه نزدیکتر می شویم، مردم مردم گفتن ها از سوی اشخاصی که گذشته شان گواه فاصله ی زیاد انها با مردم است بیشتر می شود. اشخاصی که غرق در منافع شخصی و مسائل فردی خود بودند و هیچ میانه ی مادی یا معنوی با مردم نداشتند این روزها وارد فازی جدید از عشق جعلی و غیر واقعی به مردم شده اند لذا جوانان مسئولیت پذیر از طریق گذشته این قبیل مدعیان بی عمل باید آنها را به چالشی رسواگونه بکشانند و فرصت اغفال عوام الناس را بطور کلی از آنها بگیرند. این تنها راه مقابله با جاعلان عناوین و ایجاد بستر برای رسیدن به نمایندگانی واقعی است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار