اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
فرماندار اهواز خبر داد:
فرماندار اهواز گفت: فردا (جمعه) آخرین زمان برای تشکیل هیات اجرایی اهواز است و از روز شنبه نیز رسیدگی به صلاحیت داوطلبان طی مدت قانونی که ۱۰ روز است، بر اساس قوانین مربوطه انجام خواهد شد.
جمال عالمی نیسی، امروز (۱۴ آذرماه) با حضور در حوزه مرکزی ثبت‌نام نامزدهای انتخابی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ثبت‌نام از داوطلبان با روال خوبی در حال انجام است. هنوز ظرفیت بسیاری برای ثبت‌نام از داوطلبان داریم و انتظار این است که نامزدهای بیشتری برای حضور در انتخابات اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی بیان کرد: تا پایان زمان مشخص شده در روز گذشته، حدود ۹۰ نفر در اهواز اقدام به ثبت‌نام کردند. در حال حاضر نیز مراجعه داوطلبان نسبت به روزهای قبل در حوزه انتخابیه اهواز بیشتر است.

به گزارش ایسنا، فرماندار اهواز عنوان کرد: از میان داوطلبان شرکت‌کننده برای دوره یازدهم انتخابات مجلس، ۱۰ درصد زنان و ۹۰ درصد مردان بوده‌اند و از میان داوطلبان، حدود ۴۰ درصد را ایثارگران تشکیل می‌دهند.

وی افزود: فردا نیز آخرین زمان برای تشکیل هیات اجرایی اهواز است که ان‌شاءالله این هیات تشکیل می‌شود و از روز شنبه نیز رسیدگی به صلاحیت داوطلبان طی مدت قانونی که ۱۰ روز است، بر اساس قوانین مربوطه انجام خواهد شد.

عالمی نیسی گفت: تاکنون در حوزه انتخابیه اهواز هیچ مشکلی برای ثبت‌نام وجود نداشته است؛ داوطلبان با به همراه داشتن مدارک مراجعه می‌کنند و با اشرافی که هیات نظارت بر کار ثبت‌نام دارد، مشکلی پیش نیامده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار