اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند گفت: تزریق نگاه انقلابی، عزتمند و متعهدانه در تنظیم قوانین و نظارت دقیق بر اجرای آن ها مهم ترین اهرم در مجلس برای کمک به توسعه کشور بر پایه اصول انقلابی و اسلام است.
عباس نوری در گفت و گو با پایگاه خبری شوشان اظهار کرد: مجلس فعلی دو اشکال اساسی و بنیادین داشت. اول وجود نگاه برون گرایی و کدخدا محوری که تقریباً دستاوردهایی که می بایست در جهت حفظ منافع عمومی ملت و آرمان های انقلابی آن ها باشد را به حاشیه می راند و مجلس بیشتر درگیر حواشی بی فایده و سطحی بود. 


وی ادامه داد: اشکال دوم نبودن نیروهای متخصص در حوزه های مختلف برای بالابردن سطح نگاه کارشناسی در اتخاذ تصمیم های کلان بود و این مساله در کنار فعالیت های برخی نمایندگان و  پرداختن آن ها به مسائل حاشیه ای توان مجلس را برای انجام کارهای کلان به سطح پایینی می کشاند.

وی با اشاره به منابع تامین هزینه های انتخاباتی خود عنوان کرد: با توجه به ظرفیت های رسانه ای و فضای مجازی و همچنین حضور مداوم اینجانب در جمع مردم اصلاً نیازی به انجام هزینه های تبلیغاتی آنچنانی وجود ندارد. اما اندک هزینه هایی هم که برای فعالیت انتخاباتی طبیعی است، بیشتر از طریق حمایت های عمومی و دوستان انقلابی و دغدغه مند تامین می شود.

نوری استان خوزستان را دارای ظرفیت های بی نظیر در حوزه های مختلف برشمرد و خاطرنشان ساخت: این استان در کنار منابع عظیم انرژی از زمین های حاصلخیز و رودخانه های جاری در جلگه خوزستان تا منابع طبیعی و معادن متنوع و صدها کیلومتر مرزهای دریایی گرفته تا میراث تاریخی و عظیم فرهنگی و تنوع قومیتی منحصر بفرد با فرهنگ ها و جاذبه های ناب و  نیروی جوان و کارآمد انسانی، از هر جهت مستعد است.

وی افزود: اما نبود برنامه ریزی درست برای شکوفایی این استعدادهای بالقوه و عدم پیگیری های دلسوزانه و مطالبه گری مسئولانه دست اندرکاران استان را می توان مهم ترین مشکل استان قلمداد کرد که منجر به شکل گیری حفره های بیکاری، کمبود امکانات معیشتی، تحصیلی، بهداشتی و زیرساخت های رفاه اجتماعی در استان شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار