اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵
 شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :
سخنرانی های دکتر محسن رضایی را، که اغلب برنامه محور و متشکل از راهبردهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بودند را در طی سفرهای انتخاباتی، سال های 84 ،88، 92 می نوشتم و به رسانه ها ارسال می کردم، دقیقا، ایشان به همین مشکلاتی اشاره می کرد که امروز ما بدان مبتلا شدیم، یعنی؛ نشان دادن انباشتی از ناکارآمدی های بجامانده از قبل !!

الغرض، اخیرا، شنیدم که رئیس جمهوری کشورمان، خبری خوبی را به مردم دادند که فکر می کنم، این مساله بدرستی عملیاتی می شود یعنی؛ اخباری در مورد راه اندازی و تقویت اینترنت ملی، که مجوز آن را رهبری صادر نمودند.

متعاقب آن خبرهای دیگری، نیز داشتیم، مبنی بر این که افراد آشوبگر شورشی بواسطه ی رد پای دیجیتالی شان(خط موبایل و کارت ملی) و نیز بخاطر وجود ساختار اپتیکال شهری(دوربین های حفاظتی-امنیتی) به دام افتادند که جای مباهات دارد زیرا، این اخبار  نشانه ی پیشرفت امور امنیتی و انتظامی ما در جلوگیری از هر حرکت مذبوحانه ی مزورانه ی بزن و در رو می گردد .

به هرحال پیش خودم فکر کردم با این حساب، از این به بعد، شناسایی دزدان، باندهای مخوف اختلاسگر، سارقان شهری و مزاحمان نوامیس ملت باید خیلی راحت تر از گیرانداختن جواسیس و براندازان آشوبگر  شود.

آری، مانند آن قولی که مردم در فضای مجازی در خصوص به دام انداختن ریگی بیان می کردند.

 از حق مطلب که نگذریم؛ باید گفت؛ همین اختلاسگران حقه باز دزد مستتر در لباس خدمت هستند که بسترهای نارضایتی های عمومی را برای ایجاد شورش در کشور فراهم می سازند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار