اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
شوشان - جواد الهايي سحر :
یکی از مهمترین عواقب ظلم، آه مظلوم است، مظلومی که به وی ستمی جانی یا مالی و یا عرضی شود، و کسی را یارای کمک به خود نبیند و یا نتواند مظلومیت خود را افشاء کند، آنگاه قطرات اشک از چشمش جاری شود و بدون اینکه دست به اقدامی زند، گاه غروب شعاع خورشید به آسمان که نماد قدرت لایتناهی خداوند است، بنگرد و با اشک چشم و سوز دل بگوید: خدا!

همین کافی است تا بنیان ظالم را برچیند و چنان عبرتی به وی نمایان کند که ظلمت ظلمش دنیا را در برابر او ظلمانی گردد

آيا حساب خالي نماينده روز اول مجلس با حساب هزاران ميلياردي امروز وي در برابر سفره خالي جوامع روستايي ، تباهي فرصت هاي اشتغال ، عدم حمايت از كشاورزان و تخريب گسترده محيط زيست در استان ظلم به مردم نيست؟

آيا نماينده ما با اهمال در برابر  طرح های اشتغالزایی طرح فراگیر اشتغال كه زیر مجموعه اقتصاد مقاومتی است كه به ایجاد اشتغال در روستاها، مشاغل خانگی و مهارت ورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی و ديگر جوانان روستاهاي استان و پرداختن به امور شخصي ايجاد شركت هاي شخصي و خريد املاك بادآورده ظلم به مردم نيست!؟

آيا عدم پرداختن به بنگاه هاي اقتصادي و تعطيلي كاروززان ، افزايش نرخ بیكاری استان به جايگاه سوم كشور و تضعيف  چرخه اقتصاد در استان ، نبود نظام كارآفريني در استان و نبود فرایند سیاستگذاری و مداخله برای ایجاد اشتغال پایدار براي جوامع محلي ظلم به آنها نيست؟

آيا سوزاندن گازهاي فلر در شهر اهواز و انتشار ؛
ذرات کربن(دوده)،ترکیبات آلی فرّار سوخته نشده، مونواکسید کربن،گازهای اکسید نیتروژن،سولفید هیدروژن،دی‌اکسید گوگرد،علاوه بر آن، سروصدای ناشی از فلر و خود فرایند احتراق، خطر انفجار و آتش‌سوزی ناشی از برگشت گاز خروجی به سمت شعله و یا شعله به سمت داخل دودکش، مزاحمت بو، آسیب به گیاهان و جانوران، نور زیاد ناشی از شعله فلر، کاهش لایه اوزون، باران‌های اسیدی و گرمایش منطقه ظلم به مردم نيست!؟

آيا منع تالاب ها از حقآبه ها وخشك كردن كامل تالابهايي ميانگران و بامدژ در سال سيلابي ، عدم تمكين مديران سازمان آب براي حق خدادادي تالاب آب و معدوم كردن چرخه هاي حيواني وطبيعي و تخريب اكوسيستم و تخريب تالاب و هدر رفت صدهها فرصت شغلي براي جوامع دز نشين ظلم به مردم نيست ؟

آيا انتقال آب كارون و تخريب تنها جلگه سبز خوزستان و هلاكت ميليونها نخل و خشكاندن كامل كارون و تزريق آب كرخه و شاوور به آن ظلم ملي و ملت نيست ؟

نخفته ست مظلوم، ز آهش بترس
ز دود دل صبح گاهش بترس
نترسی که پاک اندرونی شبی
برآرد ز سوز جگر یاربی
چراغی که بیوه زنی برفروخت
بسی دیده باشی که شهری بسوخت
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار