اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
مهندس امید اسد بیگی مدیر عامل کشت وصنعت نیشکر هفت تپه:
با بازگشت به کار این کارگران هیچ مشکلی ندارد، افزود: ما تابع دستور قوه قضائیه هستیم و این کارگران در قوه قضائیه پرونده دارند. مدیرعامل هفت تپه با طرح این سوال که چراباید یک شرکتی با این همه کارگر، ۷۰ روز با همین فضاسازی‌های بیهموده تعطیل باشد، افزود: ما با بازگشت به کار تمام کارگرانی که مشکل زندان وقضایی پیدا کرده‌اند مشکلی نداریم در عین حال حقوق آنها نیز در دوران زندان به خانواده‌هایشان پرداخت شده است.

 به گزارش شوشان :امید اسدبیگی مدیرعامل مجتمع کشت و صنعت نیشکر هفت تپه  در خصوص بازگشت به کار سه کارگر اخراجی و در عین حال سرنوشت اسماعیل بخشی گفت: هیچکدام از این کارگران هنوز بازگشت به کار نشده‌اند.

او با بیان اینکه شرکت هفت تپه با بازگشت به کار این کارگران هیچ مشکلی ندارد، افزود: ما تابع دستور قوه قضائیه هستیم و این کارگران در قوه قضائیه پرونده دارند.

اسدبیگی در ادامه افزود: درهای شرکت به روی همه کارگران باز است و کارگر باید بداند در محیط کار باید کار انجام شود نه اینکه دنبال کردن مسائل سیاسی و ایجاد فضاسازی باشد در غیر این صورت دود این اقدامات اول به چشم همان کارگر می‌رود.

مدیرعامل هفت تپه با طرح این سوال که چراباید یک شرکتی با این همه کارگر، ۷۰ روز با همین فضاسازی‌های بیهموده تعطیل باشد، افزود: ما با بازگشت به کار تمام کارگرانی که مشکل زندان وقضایی پیدا کرده‌اند مشکلی نداریم در عین حال حقوق آنها نیز در دوران زندان به خانواده‌هایشان پرداخت شده است.

او در ادامه درباره مطالبات کارگران بازنشسته نیز گفت: از بدو خصوصی‌سازی مطالبات سنواتی و بازنشستگی حدود ۱۰۰۰ نفر از کارگران هفت تپه پرداخت شده است و در حال حاضر فقط مطالبات بازنشستگان پایان سال ۹۷ باقی مانده که آنهم طبق توافق با آنها قرار است در سه قسط  تا پایان سال جاری پرداخت شود.

به گفته وی؛ هم‌اکنون ۵۰۰ کارگر شاغل نیز در نوبت بازنشسته شدن هستند که به مرور شرایط بازنشستگی نیز برای این کارگران فراهم می‌شود.

مدیرعامل مجتمع نی شکر هفت تپه در پایان از قوه قضائیه و مجریه درخواست کرد همچنان حمایت خود را از واحدهای تولیدی و صنعتی مجموعه هفت تپه داشته باشند چراکه متوقف شدن فعالیت یکی از این واحدهای تولیدی یعنی بیکار شدن تعداد زیادی کارگر وبه تبع آن افزایش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار