اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳
رئیس سازمان املاک و اموال بنیاد مستضعفان گفت: پیشنهاد من این است که در اصلاح شبکه آب‌وفاضلاب اهواز، هر محله توسط یک استان معین انجام و کمبود آب اهواز نیز از سدهای اطراف اهواز تامین شود.
سید صولت مرتضوی معاون بنیاد و رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان صبح امروز در دیدار با حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد، در چگونگی حل مشکلات آب‌وفاضلاب کلانشهر اهواز اظهار کرد: این همه منابع مالی به خوزستان آمده اما چرا همچنان شاهد این مشکلات هستیم؟ و این در حالی است که منابع عمرانی استان نیز بسیار خوب هستند اما کماکان تغییری را در شرایط حس نکرده‌ایم.

وی ضمن تایید دغدغه‌های نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و لزوم توجه به این استان افزود: پیشنهاد من این است که در اصلاح شبکه آب‌وفاضلاب اهواز، هر محله توسط یک استان معین انجام و کمبود آب اهواز نیز از سدهای اطراف اهواز تامین شود.

وضعیت بحرانی در اهواز

حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان ضمن اشاره به مشکلات آب‌وفاضلاب در مناطق مختلف سطح اهواز و تاکید بر ضرورت رفع این معضلات عنوان کرد: نزدیک به ۲ هزار کیلومتر از شبکه فاضلاب سطح اهواز نیاز به اصلاح دارد، آب اهواز نیز لجن و طعم، بو و حتی رنگ آن متفاوت است و در حال حاضر ۲۵ نقطه اهواز در وضعیت بحرانی به سر می‌برند.

وی افزود: مشکلات آب اهواز به مراتب از هر شهر دیگری بدتر است، مجموعه ای در حال فعالیت هستند که برخی مکان ها موفق بوده است اما با جدیت به دنبال آن و همچنین در تلاش برای وارد کردن فاز دوم طرح غدیر در سطح اهواز هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در شرح بخشی دیگر از مشکلات گفت: محدوده شهرستان کارون نیز درست تعیین نشده و شاهد مشکلات بسیار و عدم خدمت به مردم هستیم.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار